Niepelnosprawny w wiezieniu

11. Data: 2004-04-05 21:39:58

Temat: [OT] Re: Niepelnosprawny w wiezieniu
Od: "marder" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powyższą wiadomość niechcący wysłałem dwukrotnie. Anulowałem już tą
"nadliczbową" jeśli jednak ktoś ściągnął z serwera dwie takie same -
serdecznie przepraszam
marder
--
aby skontaktować się ze mną na priv uzyj tego adresu
http://cerbermail.com/?Xd1315pBWL

12. Data: 2004-04-05 21:51:45

Temat: Re: Niepelnosprawny w wiezieniu
Od: "marder" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w
wiadomości news:c4sjks$13c$1@topaz.icpnet.pl...

> OK szefie, juz biore się do roboty ;-)))
> Który bank jest u nas przystosowany doON?
> Bolku, tylko nie mó, bo mi jeszcze konto zlikwidują ;-))) i gdzie
wtedy
> będziemy składać te renty??

Marysiu, może ten oddział PKO na Bolesława Śmiałego? Mozna tam wjechać
wózkiem, a i nawet zaparkować niemal pod wejściem. Tak więc ogólny
zarys planu już mamy, zarezerwuję już dla nas miejsca w samolocie na
Karaiby ;-))

13. Data: 2004-04-06 08:23:22

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasny gwint! Czuję że tu się tworzy kryminał i to z Karaibami w tle ;)

Pozdrawiam
Majka_Cz

PS.Ono, Marder -mogę się dołączyć???

14. Data: 2004-04-06 10:53:48

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PLAN AKCJI
> Integracja robila jakis konkurs na bank dostepny - wiec: kupujemy numer
> integracji z lista najlepiej dostepnych oddzialow, srutowca na
militaria.pl,
> pare ponczoch na allegro, zamawiamy busa dla niepelnosprawnych na
konkretna
> godzine (Wazne!!! a) zamowic powrot, b) rachunek niech wypisza z gory) - i
> gotowe. Musi sie udac.
>
> pozdrawiam i zycze powodzenia
> Arek

Po co tak ryzykowac!! Mam lepszy pomysl!! Stworzmy grope informatykow,
umowmy sie na godzine, wybierzmy e-bank i zrobmy e-wlamanie!!
Jakie plusy takiego napadu:
- brak barier architektonicznych
- transport zbedny
- nikt nas na goracym nie zlapie
- zorientuja sie o e-napadzie jak juz pieniadze przelejemy na konta na
Wyspach Kosci Sloniowej lub na Karaibach
- jak dojda kto bral udzial w tym napadzie, my juz bedziemy na Wyspie Kosci
Sloniowej
- spokojnie wyjedziemy na nastepny dzien i nie bedzie na granicach i w
portach listow gonczych
- i przy napadzie mozemy spokojnie popijac kawke!!

Minusow nie widze!!

Pozdrawiam
- Frank

15. Data: 2004-04-06 14:02:32

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

> Po co tak ryzykowac!! Mam lepszy pomysl!! Stworzmy grope informatykow,
> umowmy sie na godzine, wybierzmy e-bank i zrobmy e-wlamanie!!

widze jeden minus - mam pieniadze w e-banku!!!!!!!!!!!!!!!

pozdr.
Arek

16. Data: 2004-04-06 15:14:18

Od: "Gizus" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś czas temu 'planowaliśmy' z kolegami przemyt narkotyków z
> zagranicy.Zastanawialiśmy się jak by nam 'poszło'.Narkotyki chcieliśmy
> ukryć w tych metalowych rurkach ramy wózka;-)

Witam

To akurat nie jest najlepszy pomysl... Jak kiedys wybralismy sie na piwko w
plenerze, to podczas rutynowej kontroli panowie policjanci nawet kule mi
rozbierali i zagladali do srodka :)

___

Pozdrawiam

Gizus

17. Data: 2004-04-06 15:48:08

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widze jeden minus - mam pieniadze w e-banku!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tez mam, ale przed wlamaniem wyplace lub zainwestuje je w akcje i
fundusze. Takze to nie jest minus.

Pozdrawiam
Frank

18. Data: 2004-04-06 15:57:40

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 06-kwietnia-2004 o godzinie 17:14:18 Gizus napisał/a

>To akurat nie jest najlepszy pomysl... Jak kiedys wybralismy sie na piwko w
>plenerze, to podczas rutynowej kontroli panowie policjanci nawet kule mi
>rozbierali i zagladali do srodka :)

Ano właśnie - ciekawostka!

Otóż jak wsiadam do samolotu na Okęciu, to mi każą przepuszczać kule
przez tę maszynkę do prześwietlania i zawsze zastanawiam się, czy
można prześwietlać metal. Skądinąd nie miałbym ŻADNYCH problemów z
wniesieniem broni do samolotu, bo jak mnie obmacują, to i tak pod
gorset nie zaglądają, więc wychodzi na to, że powinienem zostać
terrorystą.

Ile zarabia się jako terrorysta, i czy zabierają zasiłek jak się w tym
robi?

PS.

Z pamiętnika Kamikadze:

Dzień pierwszy - lot próbny...

Adam Pietrasiewicz

19. Data: 2004-04-06 17:28:53

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Adam napisal:

>Ile zarabia się jako terrorysta, i czy zabierają zasiłek jak się w tym
>robi?

Dzis pytanie - dzis odpowiedz :-)

- no wiec tak:
a) jako terrorysta mozna sporo zarobic - tylko dla kogo?
b) nie zalecam wchodzenia w jakis filar enerytalny - bo i tak sie nie do
zyje
c) nie podales o jaki zasilek Ci chodzi - ale jezeli o pogrzebowy to na
pewno go dadza - wiec sie nie martw.

pozdr.
Arek

20. Data: 2004-04-06 17:52:23

Od: "marder" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> PS.Ono, Marder -mogę się dołączyć???
Jasne Majeczko :-) dodatkowa para rąk do przenoszenia worków z
pieniędzmi do samochodu - mile widziana :-))
--
aby skontaktować się ze mną na priv uzyj tego adresu
http://cerbermail.com/?Xd1315pBWL

zasilek pielegnacyjny gdzie?
ciekawa mysl...
Dzialalnosc gospodarcza