Niepokoja;ce czerwone pieprzyki

1. Data: 2004-01-05 23:00:08

Temat: Niepokoja;ce czerwone pieprzyki
Od: Darek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Jak w temacie - moja mama jest bardzo zaniepokojona nimi na swojej
skórze. Cóz., sa; okra;g?e i powie;kszaja sie; /teraz s'rednica to ok. 3 mm/,
jest ich dosyc' sporo i wyste;puja; na ca?ym ciele, niepokoja;cy jest ich
kolor - czerwonawy. Jes'li ktos' móg?by sie; na ten temat wypowiedziec' -
be;de bardzo wdzie;czny. Pozdrawiam

Darek

2. Data: 2004-01-05 23:04:53

Temat: Re: Niepokoja;ce czerwone pieprzyki
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

btcqct$rab$...@n...news.tpi.pl,
Darek <a...@w...pl>:

> [...]
> niepokoja;cy jest ich kolor - czerwonawy. Jes'li ktos' móg?by sie; na
> ten temat wypowiedziec' - be;de bardzo wdzie;czny. Pozdrawiam

Moze to nie pieprzyki tylko krwiaczki (wybroczynki), ale bez badania ciezko
powiedziec. Jesli tak, to po ucisnieciu krew powinna odplynac, chwile po
zwolnieniu ucisku z powrotem sie zaczerwieniaja.

Wlasciwym lekarzem bedzie tu dermatolog.

--
Robert

3. Data: 2004-01-06 22:10:03

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nalezy to pokazac lekarzowi, chetnie dobremu dermatologowi (np.istnieje
odmiana czerniaka, która wyglada jak czerwone plamki)- byc moze to tylko
drobny problem naczynkowy, ale równie dobrze moze byc cos powazniejszego.

Gdzie można sprawdzić wyniki badań ?
paznokcie, wlosy - szybki wzrost
Dyskopatia - pytanie
37,8 C ból głowy i mięsni czyli chyba grypa
PONOWNIE - badanie krwi