Niepokojące i smutne wydarzenie...

1. Data: 2003-06-20 10:13:26

Temat: Niepokojące i smutne wydarzenie...
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To krępujące, ale zeszłej nocy miało miejsce coś co ma miejsce u małych
dzieci a później już nie. Wiecie co mam na myśli? Dodam, że nastąpiło po
dość sporej ilości wypitego piwa podczas snu... Czy komuś także coś takiego
się przydarzyło? Jak bardzo się bać? :(

2. Data: 2003-06-20 10:33:51

Temat: Re: Niepokojące i smutne wydarzenie...
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> To krępujące, ale zeszłej nocy miało miejsce coś co ma miejsce u małych
> dzieci a później już nie. Wiecie co mam na myśli?

To znaczy co moczenie nocne?

> Dodam, że nastąpiło po
> dość sporej ilości wypitego piwa podczas snu... Czy komuś także coś takiego
> się przydarzyło? Jak bardzo się bać? :(

Mi nie, ale rzadko pije piwo, a jeżeli już to maxymalnie pól szklanki :) .
Myślę, że nie ma co tu na razie panikować, zwłaszcza, że piszesz o piwie. Ja
np. podziwiam tych panów co do kina biorą piwo i wytrzymują 3 h seans, ja bym
sikała co najmniej 3 razy :)

Ania - absolutnie nie lekarz

3. Data: 2003-06-20 10:47:24

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> To znaczy co moczenie nocne?

Tak :(

> Myślę, że nie ma co tu na razie panikować, zwłaszcza, że piszesz o piwie.

Ale ja panikuję wystraszyłam się :(

Ja
> np. podziwiam tych panów co do kina biorą piwo i wytrzymują 3 h seans, ja
bym
> sikała co najmniej 3 razy :)

;)

A.

4. Data: 2003-06-20 15:45:27

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieci a później już nie. Wiecie co mam na myśli? Dodam, że nastąpiło po
> dość sporej ilości wypitego piwa podczas snu... Czy komuś także coś

Hm to duzo wypilas :) Chociaz, lapiac za slowa, nie wiem jak udalo Ci sie
wypic duza ilosc piwa podczas snu :P
Generalnie nie przejmuj sie, ja tego nie mialem, ale po pewnej imprezce juz
nie lubie piwa.
pozdr

5. Data: 2003-06-20 16:31:33

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bój się! W "Trainspotting" było gorzej ;) Człowiek to nie maszyna

6. Data: 2003-06-20 18:53:40

Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Fri, 20 Jun 2003 12:13:26 +0200, "dipsom_ania"
<d...@g...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

> [...]
>dość sporej ilości wypitego piwa podczas snu... Czy komuś także coś takiego

Jak na moje oko - skoro jest to pojedynczy epizod - to nie masz cie
czym martwic :)
Piwo dziala moczopednie, wypite w sporej ilosci - ooo, jest skuteczne
:)
Jesli zasnelas bardzo mocno, a przeciez alkohol dodatkowo usypia i
znieczula - to po prostu nie obudzilas sie na czas.
Mi kiedys - jako nastolatce zdarzyl sie podobny wypadek - chcialo mi
sie do ubikacji ale nie chcialo mi sie jeszcze wstawac i dosypialam. W
pewnym momencie przysnil mi sie bardzo plastyczny sen (do dzisiaj go
pamietam) ze ide do toalety i z niej korzystam... To byl sen, ale
swoje zrobil ;))))

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

7. Data: 2003-06-20 20:00:32

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnym momencie przysnil mi sie bardzo plastyczny sen (do dzisiaj go
> pamietam) ze ide do toalety i z niej korzystam... To byl sen, ale
> swoje zrobil ;))))

to teraz pomysl, ze faceci maja baardzo czesto takie "plastyczne" sny, i nie
chodzi tu o siusiu :/

8. Data: 2003-06-20 20:43:01

Od: "Feliks Miszta" <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> to teraz pomysl, ze faceci maja baardzo czesto takie "plastyczne" sny, i
nie
> chodzi tu o siusiu :/

Wiem z doświadczenia, że takie "plastyczne" sny (zakończone polucją)
naturalnie ustępują po rozpoczęciu współżycia, więc de facto wyrasta
sięz nich analogicznie jak z moczeń nocnych - z tym, że troszkę później ;)

Felix Miszta f...@c...net
On IRCnet: |OPer GSM: 1E02B0BB
gg#: 1283708 bofh#: 304124 Ga 6,7

9. Data: 2003-06-21 09:57:19

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem z doświadczenia, że takie "plastyczne" sny (zakończone polucją)
> naturalnie ustępują po rozpoczęciu współżycia, więc de facto wyrasta
> sięz nich analogicznie jak z moczeń nocnych - z tym, że troszkę później ;)

obys mial racje :)

10. Data: 2003-06-22 15:48:57

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

>To byl sen, ale
> swoje zrobil ;))))

Poważnie? Mi się czasami tak śni ale jeszcze - za wyjątkiem tamtego
incydentu - nie miałam takiego "wypadku".
A.

Diclofenac - pomoc
problem przed okresem
Myasthenia Gravis