Nieporozumienia dot. stewii

1. Data: 2009-05-13 09:55:16

Temat: Nieporozumienia dot. stewii
Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

Dobry :) Na kilkunastu forach o tematyce kuchennej ludzie piszą różne
rzeczy o stewii (http://pl.wikipedia.org/wiki/Stewia) a raczej o jej smaku.
Dominuje opinia, że proszek z tej rośliny gwarantuje bezwonną słodycz. Jest
to nieprawda. Wykorzystuję zarówno liście, jak i formę sproszkowaną tej
rośliny i wszystko o niej można powiedzieć, tylko nie to, że jest bezwonna.
Ma charakterystyczny zapach. Jednym się podoba innym nie. Nie jest więc
prostym zamiennikiem cukru, jak by niektórzy chcieli. Posłodzenie cukrem i
stewią, ze względu na jej zapach, zazwyczaj powoduje, że potrawa ma inny
smak. Chyba, że się uda zlikwidować zapach stewii (np. przy dobrym
rozpuszczeniu w płynie lub w daniach na ciepło) ale nie zawsze jest to
możliwe. Np. słodzenie owoców jedzonych na surowo zawsze powoduje, że
wyczuwamy zapach stewii. To samo dotyczy posypywania stewią (w zastępstwie
cukru) żywności od razu gotowej do spożycia. Czy ktoś ma jakieś uwagi
dotyczące praktycznego zastosowania tej rośliny? Jeśli tak, zapraszam.
Pozdrowienia.

--
- Kucing -

2. Data: 2009-05-14 13:13:15

Temat: Re: Nieporozumienia dot. stewii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kucing pisze:
> Dobry :nego zastosowania tej rośliny? Jeśli tak, zapraszam.
> Pozdrowienia.

guvno

3. Data: 2009-05-15 16:59:52

Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości
> Dobry :) Na kilkunastu forach o tematyce kuchennej ludzie piszą różne
> rzeczy o stewii (http://pl.wikipedia.org/wiki/Stewia) a raczej o jej
> smaku.

Ja ostrzegam przed kupowaniem na Allegro sadzonek stewii, radzę dokładnie
sprawdzać ilość negatywów sprzedających.Zapłaciłem elektronicznie i czekam
ponad dwa tygodnie i sprzedawca nawet nie raczy odpowiedzieć na maila.Ten
mój rekordzista ma ponad 400 negatywów ,czyli 400 X 20zl i ładna sumka sie
zbierze.Pojedynczo każdy "nacięty" macha ręką , w kieszeni złodzieja sumka
niezła
jerzy

fotka XL
comment devenir riche sans rien faire , hoax on va devenir riche , gagner beaucoup , histoire riche , faire devenir , jouer jeux , comment gagner l argent , gagner de l argent gratuitement , faire devenir , devenir riche il faut ,
Z GORLIC
a po jedzonku...
PANSLAVISTA