Niesamowity przepis na jabulka z czekolada

1. Data: 2005-10-24 09:06:04

Temat: Niesamowity przepis na jabulka z czekolada
Od: " Karolinka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

składniki:4umyte jabułka,4łyzki cukru,tabliczka bialej czekolady,garnek,0.5l
mleka oraz szklanka wody.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1.wkładamy czekolade i cukier do garnka mieszając co 30sekund oraz dolewając
mleko-gotujemy do roztopiena.Przecinamy jabułka i wyciągamy z nich pestki.
2.Po roztopieniu się czekolady wkładamy ją do jabułek.
3.Po wystygnięciu i uformowaniu się czekolady jemy niesamowite Jabułka.
Życze smacznego.

2. Data: 2005-10-24 10:09:02

Temat: Re: Niesamowity przepis na jabulka z czekolada
Od: "pyszczak" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to są jabulka ??? ;)

3. Data: 2005-10-24 14:36:53

Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos pomiedzy jablkiem a bulka ;>

Atena Smolińska

4. Data: 2005-10-24 16:57:35

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

pyszczak wrote:
> co to są jabulka ??? ;)

Musisz sie na informatyce zapytac, ewidentnie odrabiaja lekcje...

MB

5. Data: 2005-10-24 17:06:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Oct 2005 09:57:35 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...net> wrote:

>Musisz sie na informatyce zapytac, ewidentnie odrabiaja lekcje...
>
>MB

A mnie sie wydaje, ze to ktos bardzo W-Y-R-A-Z-N-I-E i poprawnie
wymawia jablka (a nie po byle jakiemu typu "japka"), tylko akcent
i nacisk trzeba stosownie podstawic :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-10-24 17:35:12

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:djibra$kfe$1@theone.laczpol.net.pl>
pyszczak <z...@o...pl> pisze:

> co to są jabulka ??? ;)

To ja, to ja, to ja
słyszysz wołam ciebie ja bułka ...

--
PozdrawiaM

7. Data: 2005-10-24 18:02:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Oct 2005 19:35:12 +0200, "Nixe" <n...@f...peel>
wrote:

>W wiadomo?ci <news:djibra$kfe$1@theone.laczpol.net.pl>

>To ja, to ja, to ja
>s?yszysz wo?am ciebie ja bu?ka ...

To i Schnappi das kleine Krokodil spowodowaly, ze spod stolu juz
nie wyjde i rozboli mnie brzuch ze smiechu...dzieki!!!!!!!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-10-24 20:05:52

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał
w wiadomości news:g25ql1lm030vm16mdf6ftjvf2q4djasukg@4ax.com...

Magda, może wiesz dlaczego widzę co piaty Twój post?
Ten, na który teraz odpisuję widzę tylko dlatego, że Krysia na niego
wcześniej odpowiedziała... hmm
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

9. Data: 2005-10-24 20:16:35

Od: Aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Magda, może wiesz dlaczego widzę co piaty Twój post?
> Ten, na który teraz odpisuję widzę tylko dlatego, że Krysia na niego
> wcześniej odpowiedziała... hmm
> Ania

Może przypadkowo dodałaś Magdę do KF?

--
Ania
Ladorusie: http://www.aniared.blog.onet.pl

10. Data: 2005-10-24 20:27:09

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Może przypadkowo dodałaś Magdę do KF?

Problem w tym, ze ja nikogo jeszcze nie mam w KF (ale o tym
ciiiiiiiiiiiiiiiii...;P)
Problem zauważyłam dopiero dziś, wcześniej rzadko, bo rzadko, ale posty
Magdy widziałam.
Ania
--
[...]

kurczak z czosnkiem
Super przepis na mrożoną czekoladę z lodam i rumem!!!!
Jak upiec biszkopt??
racuszki na kwaśnym mleku
owoce derenia - do czego wykorzystac poza nalewka?