Niesamowity przepis na jabulka z czekolada

11. Data: 2005-10-24 20:40:49

Temat: Re: Niesamowity przepis na jabulka z czekolada
Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Użytkownik "Aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

Moze Twoj server nie lubi mojego servera?

Jak to bylo z tym wasalem? Wasal mojego wasala nie jest moim wasalem? a
moze wlasnie jest....

Z serwerami jest tak samo.
MB

12. Data: 2005-10-24 20:46:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Problem w tym, ze ja nikogo jeszcze nie mam w KF (ale o tym
> ciiiiiiiiiiiiiiiii...;P)
> Problem zauważyłam dopiero dziś, wcześniej rzadko, bo rzadko, ale posty
> Magdy widziałam.

Zmień serwer chociażby na news.tpi.pl
ozdr. Jerzy

13. Data: 2005-10-24 20:56:17

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...net> napisał w wiadomości

> Moze Twoj server nie lubi mojego servera?

To chyba nie lubi Cię tylko czasami, bo teraz Cię widzę...:))
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

14. Data: 2005-10-24 20:57:32

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
@nn napisał(a):
> [...]
> ciiiiiiiiiiiiiiiii...;P)
> Problem zauważyłam dopiero dziś, wcześniej rzadko, bo rzadko, ale

No tak, to teraz juz wiesz, że Ciebie tez w KF-ie nie mam...:P
Ania

15. Data: 2005-10-24 21:08:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Zmień serwer chociażby na news.tpi.pl
> No tak, to teraz juz wiesz, że Ciebie tez w KF-ie nie mam...:P

Twoja strata.
:-)
pozdr. Jerzy

16. Data: 2005-10-24 21:10:43

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Zmień serwer chociażby na news.tpi.pl
> No tak, to teraz juz wiesz, że Ciebie tez w KF-ie nie mam...:P

Twoja strata.
:-)
Jakoś przeżyję :P
Ania

17. Data: 2005-10-24 21:16:05

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Twoja strata.
> :-)
> Jakoś przeżyję :P

Uważaj, bo od częstego wystawiania ozorka moze ci sie zrobić na nim pypeć.
:-)
pozdr. Jerzy

18. Data: 2005-10-25 06:23:14

Od: Piotr Gasiorek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pyszczak wrote:

> co to są jabulka ??? ;)

Pewnie coś podobnego do czosnyczku ;-)

--
pq

19. Data: 2005-10-25 07:21:22

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> [...]
>ciiiiiiiiiiiiiiiii...;P)
>Problem zauważyłam dopiero dziś, wcześniej rzadko, bo rzadko, ale posty

Ja przez jakis czas mialam TYLE filtrow zalozonych (na jedna osobe, na
kilka tematow, na cala mase slow kluczowych), ze mi polowa maili z
kuchni w koszu ladowala ;)

Kot, z mniejsza iloscia filtrow

20. Data: 2005-10-26 22:39:13

Od: b...@i...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Seks jest jedną z dziewięciu rzeczy potrzebnych do reinkarnacji,

INTERIA.PL | Kliknij po wiecej >>> http://link.interia.pl/f18c1

kurczak z czosnkiem
Super przepis na mrożoną czekoladę z lodam i rumem!!!!
Jak upiec biszkopt??
racuszki na kwaśnym mleku
owoce derenia - do czego wykorzystac poza nalewka?