Niespodzianka www.wloczki.pl

1. Data: 2004-03-08 19:51:36

Temat: Niespodzianka www.wloczki.pl
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam miłe Panie i życzę wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet.

Z tej okazji otwieram dla Was sklep internetowy z włóczkami do robót ręcznych.
Asortyment będzie cały czas powiększany.
I jeszcze jedna niespodzianka - cały marzec przesyłka gratis.

Serdecznie zapraszam na www.wloczki.pl

Pozdrowienia i całuski przesyła Darek.

1. Data: 2004-03-08 20:21:03

Temat: Re: Niespodzianka www.wloczki.pl
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pytam czy przy najnowszej aktualizacji FAQ pl.rec robotki-reczne
mozemy zamiescic link do sklepu?
Jednoczesnie spodziewam sie w ramach rewanzu,ze link do naszej grupki
dyskusyjnej bedzie w przyszlosci uwidoczniony w jakims przytulnym kaciku
sklepu tak aby osoby nie wiedzace jeszcze o istnieniu naszego forum trafily
do naszej wielkiej rodziny robotkowej
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.robotki-reczne

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata Siwicka(Strasbourg)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
GG 3050843 * Yahoo Messenger -login-pusiaaa
p...@p...onet.pl
FAQ pl.rec.robotki-reczne

7...@n...onet.pl...

1. Data: 2004-03-08 21:01:18

Temat: Odp: Niespodzianka www.wloczki.pl
Od: "justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Darek w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Witam miłe Panie i życzę wszystkiego najlepszego w Dniu Kobiet.

Dziękuję bardzo.

> Z tej okazji otwieram dla Was sklep internetowy z włóczkami do robót
ręcznych.

Dzięki Bogu, że takie Święto istnieje, bo byśmy się nie doczekały tego
sklepu :D

> Asortyment będzie cały czas powiększany.
> I jeszcze jedna niespodzianka - cały marzec przesyłka gratis.

A teraz owacje, HIP HIP HURA. Jako mieszkanka zaściankowego Białegostoku, w
którym nie można kupić nic ciekawego strasznie się cieszę. Mam nadzieję, że
będzie coraz większy wybór i atrakcyjne ceny. Więcej owacji po pierwszej
tansakcji :D

A teraz parę moich czysto subiektywnych odczuć.
Po pierwsze bardzo ładna i czytelna stronka.
Po drugie większość zdjęć mi się nie otwiera :( nie wiem dlaczego.
Po trzecie byłoby miło gdyby przy włóczkach był podany producent.
I to chyba na razie tyle.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

P.S. Mój mąż zmartwił się wprost proporcjonalnie do mojej radości z powodu
otwarcia tego sklepu....

1. Data: 2004-03-08 21:34:36

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam i pytam czy przy najnowszej aktualizacji FAQ pl.rec robotki-reczne
> mozemy zamiescic link do sklepu?
Oczywiście , jak najbardziej i obiecuję ,
> [...]
> sklepu tak aby osoby nie wiedzace jeszcze o istnieniu naszego forum trafily

Postaram się zaspokoić Wasze wymagania (dot.włóczek)
Proszę wybaczyć na razie braki w sklepie.
Pozdrawiam Darek.

1. Data: 2004-03-08 21:35:20

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ręcznych.
> Asortyment będzie cały czas powiększany.
> I jeszcze jedna niespodzianka - cały marzec przesyłka gratis.

Nie wierze !!!!
Czy to juz koniec swiata ?!?!? Ze niby sie doczekalam ??? - Bo Jasn nie
doczekal.... :)))

Ale sie ciesze ! :)))

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-03-08 21:38:46

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Postaram się zaspokoić Wasze wymagania (dot.włóczek)
> Proszę wybaczyć na razie braki w sklepie.

A czy te braki, to tez niewyswietlajace sie obrazki z przykladami ? :-)

Wlasnie weszlam i nie wszystko mi sie wyswietla :(

Asia

1. Data: 2004-03-09 08:19:59

Od: m...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

JESTEM PEŁNA PODZIWU!!!!

(mam nadzieję że sklep będzie działał tak profesjonalnie jak wygląda i
asortyment będzie dostępny w takim co najmniej wyborze jak to widać)

pozdrawiam i odkładam pieniążki
Justyna

1. Data: 2004-03-09 08:28:58

Od: m...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

Tylko jeszcze drobna prośba: żeby te obrazki wszystkie sie otwierały....bo tak
to mamy tylko "smaka"...

Justyna

1. Data: 2004-03-09 08:33:36

Od: "Meresanch " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
ręcznych.
> Asortyment będzie cały czas powiększany.
> I jeszcze jedna niespodzianka - cały marzec przesyłka gratis.

DZieki za życzenia
w końcu mąż nie bedzie sie nudził jak godzinami będe włóczke wybierac

1. Data: 2004-03-09 15:19:33

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@p...onet.pl:

> Serdecznie zapraszam na www.wloczki.pl

Bardzo ładny design, czytelny, oszczędny i ciepły :)
(i działa w Mozilli, co nie wszystkim stronom się zdarza)

Ale, do rzeczy. Chciałam najpierw zapytać o to bezpośrednio,
ale pomyślałam, że może nie tylko mnie kwestia dotyczy i przyda
się informacja na forum. Chodzi o dwie rzeczy: czy mozliwa jest płatność
z góry przelewem na konto i czy wchodzi w grę wysyłka za granicę
(w moim przpadku - do Niemiec)?

Pozdrawiam,

Evva

PS. I gdzie są szydełka tunezyjskie? ;)