Niespotykana alergia

1. Data: 2002-06-30 08:03:12

Temat: Niespotykana alergia
Od: "marekosz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich na grupie.
Mam niepostykaną alergię i szukam kogoś kto być może ma podobny problem.
Otóż jest to problem skórny. Jestem uczulony? na ubranie, które bezpośrednio
dotyka skóry. Oczywiście nie na wszystkie ubrania, ale jednak większości nie
mogę nosić bo czuję kłucie i drapanie. Czuję wtedy jakbym miał na sobie
ubranie z owczej wełny. Nie mam żadnego zaczerwienienia ani nic podobnego.
Odczuwam tylko nadmierną wrażliwość skóry co jest niesłychanie uciążliwe dla
mnie. Wszystkie materiały muszą być miękkie i delikatne.
Mam to od dziecka a jestem przed 30-ką.
Podobno nie da się z tym nic zrobić.
Jeśli jest ktoś na grupie kto ma podobny problem ablo się z czymś takim
spotkał to bardzo proszę o kontakt.

2. Data: 2002-07-01 08:12:36

Temat: Re: Niespotykana alergia
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marekosz" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości

> [...]
> ubranie z owczej wełny. Nie mam żadnego
zaczerwienienia ani nic podobnego.
> Odczuwam tylko nadmierną wrażliwość skóry co

To mi nie wygląda na alergię tylko na jakąś formę
nadwrazliwości skóry. Ja także nie założe pewnych
ciuchów bo mnie po prostu drażnią np. koszula z
lnu a na myśł założenia swetra wełnianego na gołą
skórę robi mi się gorąco ;-). Zresztą zrób sobie
testy na podejrzane materiały.

> Wszystkie materiały muszą być miękkie i
delikatne.

No i to jest chyba jedyna droga do rozwiązania
problemu, zresztą w alergii jedna z metod leczenia
jest tez unikanie kontaktu z alergenem :-)

Sark

3. Data: 2002-07-01 08:45:53

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Podobno nie da się z tym nic zrobić.
| Jeśli jest ktoś na grupie kto ma podobny problem ablo się z czymś takim

Miałam podobny problem, uczulona byłam na poliester - dodawany do
wszystkiego, a moja córka na akryl, także często występujący. Może to także
być uczulenie na proszek do prania lub płyn do płukania, wtedy ubrania
uprane w takim proszku także "drapią".
Trzeba szukać alergenu i wyeliminować.
Pozdrawiam Teresa

4. Data: 2002-07-01 20:43:44

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strzyga" <s...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości

> [...]
> wszystkiego, a moja córka na akryl, także często
występujący. Może to także
> być uczulenie na proszek do prania lub płyn do

IMO to jednak nie jest alergia ale nadwrazkiwość
dotykowa na pewne materiały (drażnienie). Wszak

Sark

szukam neurologa we Walbrzychu
Ryzyko alergii u dzieci.
oekolt forte