Nieświeży chleb

11. Data: 2006-12-01 11:10:08

Temat: Re: Nieświeży chleb
Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Często dosyć zostają mi kromki chleba (najczęściej kupuję krojony), których
> już nikt nie chce jeść, a że nie lubię jak jedzenie się marnuje, a tym
> bardziej wyrzucać chleba to może macie jakieś sprawdzone pomysły na
> wykorzystanie takiego chleba. Wiem, że można go usmażyć sam, albo zamoczony
> wcześniej w jajku, dobre też wychodzą zapiekanki, jednak do tych trzeba
> trochę większych kromek i z tych najmniejszych to już nie mam pojęcia co
> zrobić.
>
> Pozdr
> Dippi

Jak Ci często zostają to mniej kupuj. Ja nie widzę nic niestosownego w
wyrzucaniu starego jedzenia. Stare majtki, skarpetki, spodnie itp też wyrzucam
na śmietnik. Nie wychodzę z załozenia że lepiej zjeść i odchorować niż by się
miało zmarnować. Tomek

12. Data: 2006-12-01 12:00:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dippi napisał(a):
> [...]
> już nikt nie chce jeść, a że nie lubię jak jedzenie się marnuje, a tym
> bardziej wyrzucać chleba to może macie jakieś sprawdzone pomysły na

Można nakarmić nim ptaki, zwłaszcza w sezonie zimowym sprawdza się ten
pomysł :-).

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2006-12-01 12:01:21

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:
> Taki niesiezy chlebek kroje w malutkie kosteczki i susze je na wior.
> Nastepnie wraz z nadejsciem zimy i zamarznieciem jezior karmie tym
> chlebem dzikie kaczki i labedzie. Jedza niemal z reki ... biedne
> ptactwo.
===
Biedne, bo dokarmiane i ma z tego powodu złe nawyki. Zamiast odlecieć na
zimę, jak matka natura im przykazała, to musi polegać na resztkach jedzenia
od współczujących, do tego stopnia, że je im z ręki. A jak prawdziwy mróz
ściśnie, i dokarmiacze będą wygrzewać się w ciepłych domach, to biedne
ptactwo zdycha.

waldek
===

14. Data: 2006-12-01 12:02:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dudus Podpiszczaczek napisał(a):

> Nie trzeba bylo tego chleba i sloniny klasc na czole (o smarowaniu
> smalcem nie wspomne). Nie pieprzyl bys dzisiaj takich glupot na grupach.

O co Ci chodzi? Ja te ż karmiłam dzięcioły słoniną, przylatywały do mnie
na balkon masowo w zimie, właśnie do słoniny.

Ewa

15. Data: 2006-12-01 12:28:04

Od: "Ola" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od współczujących, do tego stopnia, że je im z ręki. A jak prawdziwy mróz
> ściśnie, i dokarmiacze będą wygrzewać się w ciepłych domach, to biedne

Przez tych ludzi ktorzy dokarmiaja ptactwo latem musimy dokarmiac je zima
wowczas gdy jeziora skuje lod i same sobie nie poradza. Glupota jest
dokarmianie ich latem i skazywanie ich na zamarzniecie zima.

pozdrawiam,
Olka

16. Data: 2006-12-01 12:31:44

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
nie mam pojęcia co
> zrobić.

Ususzyć i na "bułkę" tartą. I tak będzie lepsza niż ze sklepu :)
Pzdr. Magda

17. Data: 2006-12-01 12:41:08

Od: "dskalski" <d...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A ja kroje taki chleb w drobna kosteczkę, na patelnię daje trochę
oleju/oliwy wrzucam pokrojony w kostkę chleb i na małym ogniu robią się
super grzanki (do żurku czy pieczarkowej są idealne). Dobrze jest takie
grzanki czymś doprawić, np. czosnkiem, papryką, curry (przyprawa do
kurczaka). Takie przyprawione grzanki to można nawet same jeść (do piwa też
się nadają).

dskalski

18. Data: 2006-12-01 13:19:03

Od: "Abrakadabra" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O co Ci chodzi? Ja te ż karmiłam dzięcioły słoniną, przylatywały do mnie
> na balkon masowo w zimie, właśnie do słoniny.

ROTFL

19. Data: 2006-12-01 13:30:27

Od: "news.gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abrakadabra" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> ROTFL

Poplułam właśnie kawą monitor LOL

Akulka

20. Data: 2006-12-01 13:44:55

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Abrakadabra napisał(a):

> ROTFL

No co rotflujesz. Niezły patent! :)
--
pa, BBjk

Makaron sojowy rozmaitości (smażony)-jak?
Domki z Piernika/pytania
Szuflady w kuchni
Murzynek
Czekolada a kakao? Roznice sa czy nie?