Nieszczęsliwi są wśród nas... :)

11. Data: 2013-05-16 23:33:58

Temat: Re: Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie czesc przywiezli z Afganistanu.

Oryginalnie ostęplowane.

Odębska

12. Data: 2013-05-17 08:55:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 maja 2013 17:27:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
badanych i zaledwie 47% nastawionych pozytywnie.

wiadomo, czemu optymiści wolniej wywiązują się ze swoich emailowych obowiązków.

> Do braku PRACY lub jej MANIU.
>
> Gdzie tu mowa o satysfakcji?

Brak pracy to brak satysfakcjonującego człowieka zajecia(gratyfikacje materialne i
pozamaterialne), a dla pracujących -i nadal nieszczęśliwych- oczywisty jest brak
satysfakcji z wykonywanej pracy, w obu wiec przypadkach chodzi o satysfakcję z pracy
a nie o sam fakt jej 'posiadania'. Chyba ze człowiek został sprowadzony już do tak
niskiego poziomu ze KAZDA praca -choćby niewolnicza czy głodowa -go
satysfakcjonuje... ;)

13. Data: 2013-05-17 08:59:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 maja 2013 21:32:32 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

respondentów, nieszczęśliwi ludzie szybciej odpisują na maile.

> Ciekawe, bardzo ciekawe skąd wzięli te maile.

Ty wielka brat Dębska a ty tego nie wiedzieć?! ;P
Chocby stąd (w tym -a dlaczego nie- z pl usenetu):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Carnivore_(informatyka)

14. Data: 2013-05-17 09:09:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 16 maja 2013 22:29:40 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> Aż badań do tekiego wnioskowania tsza?
>
> Wystarczy pomysleć: nieszczęśliwy pragnie zmiany swojej sytuacji, bo każdy
>
> dąży do szczęśliwości. Dlatego mając nadzieję, że mejl coś zmieni odpowiada
>
> od razu mając nadzieję, na efekt , na poprawę swojej sytuacji.

Im latwiejsza/prostsza czynność tym mniejszy koszt potencjalnej wygranej jak i
mniejsze -bardziej akceptowalne- ryzyko jej braku. Wiec zawsze się wygrywa, nawet
przegrywając. A idąc małymi kroczkami znacznie latwiej wygrac niż przegrać... :)

15. Data: 2013-05-17 09:26:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2013 08:55:22 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

> [...]
niskiego poziomu ze KAZDA praca -choćby niewolnicza czy głodowa -go

...ale efekty sa opłakane:
http://www.wprost.pl/ar/400062/Chiny-24-latek-zaprac
owal-sie-na-smierc/

16. Data: 2013-05-17 09:27:08

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
>'posiadania'. Chyba ze człowiek został sprowadzony już do tak niskiego
>poziomu ze KAZDA praca -choćby niewolnicza czy głodowa -go

no ale jak słyszę wokół od ludzi wykształconych, że jak ma układać towary w
hiperach za 1500zł- to woli na Zachodzie za 1500euro- to właśnie jest to
niewolnictwo
:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

17. Data: 2013-05-17 09:39:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2013 09:27:08 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik <m...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

> W dniu czwartek, 16 maja 2013 17:27:51 UTC+2 u�ytkownik Ikselka napisa�:

> no ale jak s�ysz� wok� od ludzi wykszta�conych, �e jak ma uk�ada�
towary w

> hiperach za 1500z�- to woli na Zachodzie za 1500euro- to w�a�nie jest to
>
> niewolnictwo
>
> :-(

Polacy namieszali wszystkim stronom globalnych ukladow swoja Solidarnoscia to
teraz dostają w d...albo znajda na to sposób albo...nie zostanie po nich nawet
wspomnienie...
W końcu okaze się ze jesteśmy jednak tym mesjaszem narodow...co go znow poloza
umenczonego do grobu by mogl wzmartwychwstac w 4gestosci samoswiadomosci ;)

18. Data: 2013-05-17 14:35:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 May 2013 23:55:22 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
niskiego poziomu ze KAZDA praca -choćby niewolnicza czy głodowa -go

Mnie żadna. Więc wiesz, ja to szczęśliwa jestem 3-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

19. Data: 2013-05-17 18:52:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 17 maja 2013 14:35:24 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
satysfakcjonuje... ;)

> Mnie żadna. Więc wiesz, ja to szczęśliwa jestem 3-)

A podobno tylko praca czyni wolnym ;P

20. Data: 2013-05-17 19:58:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 09:52:14 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
niskiego poziomu ze KAZDA praca -choćby niewolnicza czy głodowa -go

No czyni - ale kto powiedział, że własna?
3333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka
Bilans
Kiedyś w bardzo religijnym kraju zrobiono kobietom to:
dobranocka