Nietrzymanie gazów

1. Data: 2005-12-12 08:21:19

Temat: Nietrzymanie gazów
Od: "leszek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem :Mam hemoroidy i moje zwieracze nie trzymają gazów.Jest to
bardzo uciazliwe Czytalem w internecie troche o hemoroidach ale nie spotkalem
sie zeby byly tez takie objawy. Żylaki same w sobie jeszcze tak bardzo nie
przeszkadzają (przy wypróżnianiu twardego stolca trochę boli troche krwi) ale
glownym problemem sa te gazy wiatry ktorych nie kontroluje.Uzywam teraz Procto
Glyvenol. Czy jest na to jakas rada? Czy ktos to mial podobne objawy i jak
sobie poradzil?

2. Data: 2005-12-12 08:30:21

Temat: Re: Nietrzymanie gazów
Od: "soczewka" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

może ktoś zabardzo cie zapinał w tyłosz i tyle

3. Data: 2005-12-12 11:07:08

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dnjbtv$5or$1@inews.gazeta.pl
Od: leszek <n...@g...pl>
Było:
> Mam taki problem :Mam hemoroidy i moje zwieracze nie trzymają
> podobne objawy i jak sobie poradzil?

Mnie Procto Glyvenol nie pomógł, znieczula bardzo dobrze ale niezbyt dobrze
leczy! Może dlatego nie kontrolujesz zwieracza(?) Proponuję w zamian czopki
Hemorectal, maść Rectosec oraz dodatkowo kurację Venotrex'em 300 (zgodnie z
ulotką!).
Ponadto przy leczeniu żylaków odbytu tak samo jak część farmakologiczna
ważna jest dieta oraz ćwiczenia - spacer, przysiady w rozkroku.
Spróbuj każdy posiłek poprzedzić zjedzeniem owocu (jabłko, kilka śliwek,
pomarańcz, grejpfrut - oczywiście wybierz coś, nie wszystko na raz ;-) ) Sam
posiłek powinien być lekkostrawny, praktycznie dopóki nie wyleczysz żylaków
to nie powinieneś jeść rzeczy wzdymających, od piwa zaczynając poprzez
rośliny strączkowe aż do potraw smażonych czy też zasmażek włącznie.
Oczywiście całkowicie zakazane są ostre przyprawy!

4. Data: 2005-12-12 18:21:54

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soczewka" <t...@t...net> napisał w wiadomości

> może ktoś zabardzo cie zapinał w tyłosz i tyle

To ja Ci dziękuję - PLONK

5. Data: 2005-12-12 20:13:11

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 12 Dec 2005 08:21:19 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako leszek, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy jest na to jakas rada?

A byles u proktologa?
Zylaki mozna leczyc - nie tylko czopkami.
Gdy staja sie uciazliwe - sa rozne sposoby na ich pozbycie sie.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

6. Data: 2005-12-12 21:54:27

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może ktoś zabardzo cie zapinał w tyłosz i tyle

a ciebie w jamę ustną, aż ci się przebił do mózgu

7. Data: 2005-12-13 11:24:49

Od: plonk <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Slav napisał(a):

> To ja Ci dziękuję - PLONK

zaco?

8. Data: 2005-12-15 15:28:22

Od: "St" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leszek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mam taki problem :Mam hemoroidy i moje zwieracze nie trzymają gazów.

A próbujesz brać espumisan a jeszcze lepiej duspatalin w celu pozbycia
sie gazów?

nerwice, lęki, bezsenność itp -co się z nami dzieje?
prośba
węzły - pod pachami - pytanie
jaki lekarz od chorob odbytu?
Alveo