Niewidzialna wojna

11. Data: 2020-07-21 05:44:43

Temat: Re: Niewidzialna wojna
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-20 15:29, Silvio Balconetti wrote:

> Troche inna sprawa, ale nie tak odlegla od tej problematyki. Interesuja
> mnie spiski i tzw. teorie spiskowe (ktos niedawno u nas mowil, ze to
> zadne "teorie", lecz najwyzej ideologie lub mity), a wiec zaczalem sie
> zastanawiac jak to jest wlasciwie nad Wisla. Sprawy zagraniczne leza,
> policja stala sie milicja, edukacja i szkolnictwo w chaosie, gospodarka
> i finanse w reku hochsztaplerow i mitomanow, obrona rozbrojona przez
> wariata, dziesiatki projektow piramid na piasku (np. centralny port w
> Baranowie, przekop mierzei, samochody elektryczne, promy)... Przypadek?

Zapomniales o modernizacji tysiency kilometrow lini i infrastruktury
kolejowej, ktorom to herr Tüsk chcial oddac Katarczykom na zlom.

//poza tym, sprawiasz wrazenie, jak bys nadal naduzywal niemnieckiej
prasy...

12. Data: 2020-07-21 05:49:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-21 05:44, Ilona wrote:

> [...]
> kolejowej, ktorom to herr Tüsk chcial oddac Katarczykom na zlom.
>
> //poza tym, sprawiasz wrazenie, jak bys nadal naduzywal niemnieckiej

dla rownowagi, moze troche krajowej...?

https://www.youtube.com/watch?v=dFtPHRzq9aQ

//no i Westerplatte, odzyskano...

https://www.youtube.com/results?search_query=tommier
zeja

13. Data: 2020-07-21 13:13:47

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.07.20 um 22:20 schrieb gazebo:

> na co umierasz?

Czytal moze pewnego rosyjskiego uzdrowiciela (zapomnialem nazwiska),
ktory radzil stawanie na glowie, zeby nie wylysiec?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

14. Data: 2020-07-25 10:51:43

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> wariata, dziesiatki projektow piramid na piasku (np. centralny port w
> Baranowie, przekop mierzei, samochody elektryczne, promy)... Przypadek?

Tak to właśnie wygląda z punktu widzenia standardowego czytelnika
GWna i niusłika.

> policja stala sie milicja

We francji i niemczech ruchawek 10x więcej

> obrona rozbrojona przez
> wariata

PL dąży to tego samego co DE. DE chce mieć większą kontrolę nad armią
i próbuje tworzyć armię europejską. PL zaś zorganizowała WOT +
sprowadziła usańskie wojska (symbolicznie)

> dziesiatki projektow piramid na piasku

Jak przyjdzie peło znów zaczną drogi budować, najlepiej po linii
zachód-wschód DE-RU.

> Przypadek?

Z ciebie jest ciekawy przypadek, od kilkunastu lat w każdej wolnej chwili
podkreślasz wyższość DE nad PL.

15. Data: 2020-07-25 10:53:16

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik tęczowy Kviat napisał:

> Oczywiście, że to nie jest przypadek.

Znów wylądujesz w baraku, wtedy poczujesz prawdziwą wolność i tolerancję.
Bedzie jak dawniej!

16. Data: 2020-07-25 12:31:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 10:53, Konopny Nespresso pisze:

> Znów wylądujesz w baraku, wtedy poczujesz prawdziwą wolność i tolerancję.
> Bedzie jak dawniej!

Że co? Zapomniałeś wziąć tabletek?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2020-07-25 12:34:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 10:51, Konopny Nespresso pisze:

> We francji i niemczech ruchawek 10x więcej

I to usprawiedliwia naszą milicję?

> Jak przyjdzie peło znów zaczną drogi budować, najlepiej po linii
> zachód-wschód DE-RU.

I to usprawiedliwia te pisowskie projekty na pisaku?
Miało być lepiej, a nie gorzej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2020-07-25 19:27:51

Od: Konopny Nespresso <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> I to usprawiedliwia te pisowskie projekty na pisaku?
> Miało być lepiej, a nie gorzej.

W takim razie pozostaje ci przekonać do swoich racji 500 tysi ludków
i wyjdzie na twoje.

19. Data: 2020-07-25 23:08:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> I to usprawiedliwia te pisowskie projekty na pisaku?
> Miało być lepiej, a nie gorzej.

W takim razie pozostaje ci przekonać do swoich racji 500 tysi ludków
i wyjdzie na twoje.
---
ta szansa juz siem nie wroci
Teraz bendzie tylKO trudniej

20. Data: 2020-07-26 10:09:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 23:08, m...@g...com pisze:

> W takim razie pozostaje ci przekonać do swoich racji 500 tysi ludków
> i wyjdzie na twoje.
> ---
> ta szansa juz siem nie wroci
> Teraz bendzie tylKO trudniej

Jak Stalin albo Hitler przejmowali władzę, to normalnym ludziom też było
tylko trudniej. Zobacz co się dzieje w państwach, w których władzę
przejmują religianci. Tam też normalnym ludziom jest trudniej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

dlaczego ludzie ogladaja horrory
Anonimowy obywatel zrobił psikusa