Re: Nigdy...

1. Data: 2008-12-28 00:31:20

Temat: Re: Nigdy...
Od: MU <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 21:39, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> nie byłem skaany;
> nie prebywałem w areszcie;
> nie przebywałem w więzieniu;
> nie prebywałem w spitalu psychiatrycznym;
> nie prebywałem w ibie wytrzeźwień;
> nie jestem ntowany za żadne przestępdstwa i wykroczenia;
> nie widziałóem sądu na oczy;

Już pisałem, że jesteś nudny. Dlatego w desperacji wydzwaniasz po
byłych. Może czas dać się zaaresztować...

Pozdr. MU

2. Data: 2008-12-28 13:14:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Dec 2008 16:31:20 -0800 (PST), MU napisał(a):

> Już pisałem, że jesteś nudny. Dlatego w desperacji wydzwaniasz po
> byłych. Może czas dać się zaaresztować...

...innej :-)

3. Data: 2008-12-31 03:32:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Matrix reaktywacja. Hmmm, tego postu [MU] jakoś nie widzę

Niusy.onet polecam - ściągnęły mi posty sprzed 3 lat :O
Jest Panslavista, Fra, Hekate, MU i cała reszta...

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2008-12-31 14:20:25

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> Niusy.onet polecam - ściągnęły mi posty sprzed 3 lat :O
[...]

Nom, to było jak tsunami mądrości.
Dobrze, że nie dziewięć.

Gavvron

Re: pierwszą partnerkę seksulaną i diewczynę zarazem.....
Re: Nigdy...
Re: Nigdy...
Po Świętach
36-letni...