"Nigella rozmawia"

1. Data: 2007-09-13 09:31:46

Temat: "Nigella rozmawia"
Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy oglądaliście nowy program "Nigella rozmawia" na TVN Style?
Jak wam się podoba?

2. Data: 2007-09-13 10:26:16

Temat: Re: "Nigella rozmawia"
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Kulinarny.Net*. Seriously?. Seriously.

> Czy oglądaliście nowy program "Nigella rozmawia" na TVN Style?
> Jak wam się podoba?

Oglądaliśmy.
Nigella lepiej gotuje niż rozmawia.

Jakem fanką Nigelli tak tych "rozmów" nie mogę - nudnawe są, i mało
wciągające. Jedynie te dwa przepisy w trakcie powodują włączenie TV.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-09-13 10:28:41

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Jakem fanką Nigelli tak tych "rozmów" nie mogę - nudnawe są, i mało
> wciągające. Jedynie te dwa przepisy w trakcie powodują włączenie TV.

A masz może namiary na jej przepisy w sieci? Wydawało mi się, ze były na
stronie tvn style, ale teraz nie mogę ich znaleźć...
Pozdrawiam
Barbara i Marysia

4. Data: 2007-09-13 10:32:20

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Barbara K.*. Seriously?. Seriously.

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
>
> A masz może namiary na jej przepisy w sieci? Wydawało mi się, ze były na
> stronie tvn style, ale teraz nie mogę ich znaleźć...

Jedynie na miejsca anglojęzyczne, ale czy są tam przepisy z "Rozmów" to nie
wnikałam.

5. Data: 2007-09-13 10:45:24

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedynie na miejsca anglojęzyczne, ale czy są tam przepisy z "Rozmów" to
> nie
> wnikałam.

Nie muszą być z "Rozmów". Kusi mnie jej książka, ale pomyślałam, ze może
jednak uda sie z sieci wyszperać. Szkoda, ze nie masz polskich, bo mam
wrażenie, ze polskie są "przerobione" i dostosowane do naszych produktów
(przynajmniej tak widziałam w książce).

Ale mimo wszystko, wrzuć proszę link.
Pozdrawiam
Barbara i Marysia

6. Data: 2007-09-13 10:52:13

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Barbara K.*. Seriously?. Seriously.

> Ale mimo wszystko, wrzuć proszę link.

http://www.nigella.com/recipes/index.asp
http://uktv.co.uk/food/item/aid/530864
http://www.stylenetwork.com/Shows/NigellaBites/Recip
es/
http://www.channel4.com/life/microsites/N/nigella/re
cipes.shtml

7. Data: 2007-09-13 12:37:10

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.nigella.com/recipes/index.asp
> [...]

Dzięki serdeczne
Pozdrawiam
Barbara i Marysia

8. Data: 2007-09-13 13:00:40

Temat: Re:
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kulinarny.Net <p...@k...net> napisał(a):

> Czy oglądaliście nowy program "Nigella rozmawia" na TVN Style?
> Jak wam się podoba?

Oglądałam jeden odcinek - wolę poprzednią formę...

Ania

9. Data: 2007-09-13 13:20:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Sep 2007 12:52:13 +0200, Lia <i...@p...org> wrote:

>McDreamy or McSteamy? *Barbara K.*. Seriously?. Seriously.

> [...]

jeszcze z najnowszego programu (seria) plus ksiazki - Nigella
Express (czekam, az ksiazka bedzie kosztowac ponizej dychy...):
http://www.bbc.co.uk/apps/ifl/food/recipes/queryengi
ne?templatestyle=refine_by_1_gg&orig_kw=nigella&conf
ig=db&scope=recipes&page=1&pagesize=15&attrib_26=key
words&oper_26=eq&val_26_1=%2Bnigella
fajne tam sa przepisy, bo autentycznei expresowe :)

pierz
K.T. - starannie opakowana

kolendra- co zrobić, żeby nie więdła w doniczce tak szybko?
parę pytań o "automat do chleba"
KUPSTAUERY...
Re: bitterleaf?
Zioła w kuchni (hydroponika na parapecie)?