Nikogo nie interesuje KRS

1. Data: 2019-12-20 18:24:51

Temat: Nikogo nie interesuje KRS
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

z Polski robi sie gowno
--
gazebo

2. Data: 2019-12-20 18:32:48

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

z Polski robi sie
---
czyli nie wracasz na swieta z tego eurobrexitowego bajzlu? ;P
Kazdemu wg jego preferencji ;)

3. Data: 2019-12-20 23:33:56

Temat: Re: Nikogo nie interesuje KRS
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.12.19 um 18:24 schrieb gazebo:
> z Polski robi sie gowno

Chyba 11-12 lat nie bylem praktycznie w Polsce (nie licze dwoch wypadow
przez granice do sklepow lub knajpy), a ponad 32 fizycznie, czyli
obserwuje tylko na odleglosc.

Mysle jednak, ze jakas czesc ludzi rozsadnych interesuje sie losami
sadownictwa. Poza tym wielu dotyczy katastrofa w sluzbie zdrowia, w
szkolnictwie, zle powietrze, choc jak patrze na jakies sondaze, to widze
np. 41%. Co sie dzieje?

Odzywa sie we mnie jednak ukryty marksista z glowna teza, ze byt
ksztaltuje swiadomosc. UE postawi szlaban na latwe pieniadze za psucie
ustroju, niszczenie srodowiska, zle wykorzystywanie funduszy; sasiedzi
(tzw. V4) sie uciesza, bo dla nich bedzie wiecej. Moze po tym ludziska
stukna sie w lepetyny, kiedy wzrosnie inflacja, ceny?

Z innej jednak strony, to mysle, ze sporo moze sie przyzwyczaic do
"przejsciowych", "niezawinionych" i "obiektywnych trudnosci" jak np. w
Rosji, gdzie ludzie wierza, ze to zly Zachod chce zniszczyc ich kraj i
nie moga sie dac, bronic ojczyzny jak przodkowie, i wspierac prezydenta.

Drugim przykladem jest Kuba, gdzie jest bezpiecznie, nie ma glodu, jest
bezplatna sluzba zdrowia i szkolnictwo, ale bieda. Winna jest Ameryka i
ludzie dumni sa z rewolucji.

Trzecim przykladem jest Wenezuela. Inflacja bezprzykladowa - pare
milionow procent, najwieksze na swiecie zasoby ropy naftowej, brak
praktycznie wszystkiego, rozpadajaca sie infrastruktura, tygodniowe
braki wody i pradu, zarobki rzedu 2-6 dolarow miesiecznie, 50% zyje w
ubostwie, 5 mln emigrantow, najwyzsza na swiecie przestepczosc, dobrze
zarabiajace wojsko, policja i dziesiatki formacji paramilitarnych...
Czyli prawie "failed state". A sa tysiace, ktorzy popieraja wladze, bo
im daly darmowe mieszkania, a teraz daje paczki zywnosciowe. Codzienna
walka o przetrwanie nie motywuje zbytnio do protestow.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
?????????
,,Internet to coraz częściej opowieść idioty pełna wściekłości i wrzasku"
(Olga Tokarczuk)

4. Data: 2019-12-21 02:25:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.12.2019 o 23:33, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> im daly darmowe mieszkania, a teraz daje paczki zywnosciowe. Codzienna
> walka o przetrwanie nie motywuje zbytnio do protestow.

Słuszna uwaga.
Dlatego kumuna w Polsce trwała tyle lat. I pislamiści to wiedzą i
wyciągnęli wnioski, a tzw. obecna opozycja żyje złudzeniami i naiwnie
myślała, że już jest "normalnie" i to się nie wróci. Dlatego tak lekko
przyjmuje na klatę kolejne kopniaki pozbawiające je wolności.
Cała nadzieja w młodym pokoleniu, które przestaje chodzić na
indoktrynację religijną, a obudzi się kiedy będzie musiała prosić
urzędasa o paszport żeby wyjechać na urlop za granicę.

Za komuny ludzie przemycali przez granicę Playboye jako powiew wolności.
Obecna władza chce ustawowo zabronić pornografii (debile nie mający
pojęcia jak działa internet...), jak w jakimś Iranie albo innym
religianckim państwie.
Już zapomnieli na czym polega wolność. Również wolność wyboru czy
oglądać pornografię, czy nie oglądać.

Pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2019-12-21 20:55:42

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.12.19 um 02:25 schrieb Kviat:

> [...]
> indoktrynację religijną, a obudzi się kiedy będzie musiała prosić
> urzędasa o paszport żeby wyjechać na urlop za granicę.

Co bylo jeszcze w tamtych czasach?
Promesy dolarowe, rozmowy paszportowe, ksiazeczki walutowe, wkladki
paszportowe, kolejki po wizy przed konsulatami i ambasadami,
zaproszenia, vouchery... a do podania o paszport trzeba bylo pieczatki
od pracodawcy, dyrektora szkoly, rektora, uregulowane sprawy wojskowe ...
Opowiedz to mlodym.

6. Data: 2019-12-21 23:52:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Odzywa sie we mnie jednak ukryty marksista z glowna teza, ze byt
ksztaltuje swiadomosc
---
Nie taki ukryty a co rusz wypelzajacy jak(o) waz ze swej norki ;P
Dziwne tylko ze POwolujac sie na owa teze POstepujecie odwrotnie ;P
Jakbyscie chcieli wmawiajac ludzisKOm kit skutecznie ksztaltowac
POprzez ich (nie)swiadomosc wlasny byt jako klasy(kasty) przewodniej ;P
Bowiem to swiadomosc ksztaltuje byt a nie odwrotnie eurotawariszcze
neomarksistowskiego "marszu przez instytucje" ;P
https://m.youtube.com/watch?v=KAJpI5_qKUI
https://m.youtube.com/watch?v=0KrkwYlV16M
https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-A
NTYKULTURA-MARSZ.html
https://publicystyczny.pl/neomarksizm-w-zarysie-cz-3
-marsz-przez-instytucje/
https://bliskopolski.pl/unia-europejska/dlugi-marsz-
przez-instytucje/

7. Data: 2019-12-21 23:59:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

,,Internet to coraz częściej opowieść idioty pełna wściekłości i wrzasku"
(Olga Tokarczuk)
---
K-O-N-S-T-Y-T-U-C-J-A!!! Pani OLGArchistko ;P
Zaklinaczce rzeczywistosci nie POdobasie wolnosc wyPOwiedzi sprzecznych z jej
widzimisie? ;P
Czyzby optowala za cenzura wszystkiego POza zawartoscia swoich knizydel
;)))))))))))))))))

8. Data: 2019-12-22 00:42:17

Temat: Spor o POrnografie [genderowcow z feministkami]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wolność wyboru czy oglądać pornografię, czy nie oglądać.
---
Ogladaj ogladaj POki ci garb nie urosnie i FEMINISTKI!!! jej nie zakaza (a nie zaden
tam PIS) ;P
Feministki/psycholodzy/medycyna:
https://kobiety-kobietom.com/forum/viewtopic.php?t=1
5179
https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,115167
,22869768,pornografia-powoduje-zmiany-w-mozgu-z-najn
owszego-raportu-wynika.html?disableRedirects=true
http://codziennikfeministyczny.pl/porno-feminizm-nie
-pogodzenia/

https://charaktery.eu/psychowiesci/4565
https://kafeteria.pl/7859,czy-pornografia-jest-szkod
liwa
https://opornografii.pl/article/badania-naukowe-nad-
szkodliwoscia-pornografii
https://www.uzaleznieniabehawioralne.pl/seksoholizm/
uzaleznienie-od-pornografii-jest-tak-samo-szkodliwe-
jak-uzaleznienie-od-substancji-chemicznej/
https://www.medonet.pl/zdrowie,jak-pornografia-zmien
ia-mozg-i-gust-mezczyzny-,artykul,1723534,4.html
https://emocje.pro/pornografia-szkodliwa-dla-zwiazku
/

Krytycznie o pseudofeminizmie liberalno-lewackim
https://wpolityce.pl/m/polityka/131857-nie-tylko-str
ach-przed-sojuszem-z-kosciolem-powoduje-ze-feministk
i-nie-walcza-z-prostytucja-wyzwolenie-do-czegos-zobo
wiazuje
https://liberalis.pl/2007/12/27/wendy-mcelroy-femini
styczne-spojrzenie-na-pornografie-oraz-jej-obrona/

Religianci:
https://www.odkrywamyzakryte.com/szkodliwosc-pornogr
afii/
http://mateusz.pl/okarol/ok_prn.htm
https://deon.pl/inteligentne-zycie/psychologia-na-co
-dzien/jak-pornografia-zmienia-twoj-mozg,351240
http://stopgender.pl/Pornografia-fakty.php
https://www.kazdystudent.pl/a/pornografia2.html
https://teologiapolityczna.pl/szkodliwosc-pornografi
i-nie-powinna-byc-w-domu-tematem-tabu-rozmowa-z-rzec
znikiem-stowarzyszenia-twoja-sprawa

9. Data: 2019-12-22 09:23:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/12/2019 o 23:42, m...@g...com pisze:
> wolność wyboru czy oglądać pornografię, czy nie oglądać.
> ---
> Ogladaj ogladaj POki ci garb nie urosnie i FEMINISTKI!!! jej nie zakaza (a nie
zaden tam PIS) ;P

za duzo seksu zrobi z ciebie krotkowidza, ja jestem wiec moge bez szkody
dla zdrowia

--
gazebo

10. Data: 2019-12-22 10:21:20

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> im daly darmowe mieszkania, a teraz daje paczki zywnosciowe. Codzienna
> walka o przetrwanie nie motywuje zbytnio do protestow.

Może przypomnij sytuację jaka panowała w tym kraju przed Chavezem. 50% w
ubóstwie? - bardzo przykre, ale w większości żyją w własnych domach na
własnej działce i z prądem i wodą.

Karuzela wprogramowanej autohipnozy czyli jak sie Przebudzic!
Tacy yntelygentni...
jest tyle pieknych filmow, sf
LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]