Nikon coolpix 3100

1. Data: 2004-02-28 13:24:25

Temat: Nikon coolpix 3100
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Ogród bez dokumentacji zdjęciowej, to nie ogród...

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2004-02-28 13:47:46

Temat: Re: Nikon coolpix 3100
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...
> Ogród bez dokumentacji zdjęciowej, to nie ogród...

Bogusławie Ty mnie ( i nie tylko mnie) chcesz dziś w jakąś depresję wpędzić?
:)))
Gratuluję zakupu, choć się nie znam na aparatach, mam jedynie nadzieję, że
te dokumentacje będzie można gdzieś podziawiać ;))

Pozdrawia Kaśka bez magnolii, storczyków i dokumentacji

3. Data: 2004-02-28 14:14:38

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Ogród bez dokumentacji zdjęciowej, to nie ogród...

Pochwal się dokumentacją, pochwal, bo jeden (zmarznięty) miłek wiosny
nie czyni :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Kozak, co żył nad Donbasem,
Tłukł w kopalni bryły węgla kutasem.

4. Data: 2004-02-28 14:35:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
> napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Bogusławie Ty mnie ( i nie tylko mnie) chcesz dziś w jakąś depresję wpędzić?

Boguslaw po prostu uwaza (i moze slusznie?), ze ogrod bez Boguslawa
to nie ogrod :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2004-02-28 15:54:47

Temat: Odp: Nikon coolpix 3100
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogród bez dokumentacji zdjęciowej, to nie ogród...
Po temacie pomyślałam że pomyliłeś grupy - pomyślałeś że to
pl.rec.foto.cyfrowa:):):)
Pozdrav.Rene

6. Data: 2004-02-28 19:55:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Pochwal się dokumentacją, pochwal, bo jeden (zmarznięty) miłek wiosny
> nie czyni :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Nie wiem czy do Jacka docierają moje posty, ale skutecznie wyłączył mnie z
grupy, mam około 1000 postów w jakiejś formie Worda z symboliką znaków :-))
Proszę o pomoc, może Grzegorz wiesz co to znaczy i ktoś go poinformuje...
Po kazdym ponownym uruchomieniu kompa mogę wysłać tylko jedną wiadomość..
:-) Bogusław

7. Data: 2004-02-29 14:18:49

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rene
(....)
> Po temacie pomyślałam że pomyliłeś grupy - pomyślałeś że to
> pl.rec.foto.cyfrowa:):):)
> Pozdrav.Rene

Uczestnictwo moje w grupach ogranicza się tylko do pl.rec.ogrody.
:-) Bogusław

8. Data: 2004-03-01 22:34:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uczestnictwo moje w grupach ogranicza się tylko do pl.rec.ogrody.
> :-) Bogusław

Jako właściciel stawów rybnych pl.rec.wędkarstwo
traci w Tobie znakomitego dyskutanta.

Pozdrawia zachęcająco boletus

9. Data: 2004-03-02 10:24:42

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał

> Ogród bez dokumentacji zdjęciowej, to nie ogród...
>
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

Gratuluję zakupu. Ja też mam Nikona Coolpixa, tylko trochę niższy numer i
jestem z niego bardzo zadowolona. Kup sobie jeszcze (jeśli jeszcze nie masz)
nagrywarkę, by zdjęcia przegrywać na płyty, bo szybko zapchasz sobie kompa
;-)

Majka

10. Data: 2004-03-02 10:43:50

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

(...)
> [...]
> jeszcze nie masz)
> nagrywarkę, by zdjęcia przegrywać na płyty, bo szybko zapchasz sobie kompa

Już zapchałem, a co będzie wiosną, a ta nagrywarka to ile kosztuje :-)
Pewnie musi być 'Nikonowska '
:-) Bogusław

Ankieta - prośba
Narodziny pszczół