Nikon coolpix 3100

21. Data: 2004-03-02 14:38:47

Temat: Re: Nikon coolpix 3100 nie na temat grupy
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko Majka, Rafał naraził się większości fotografujących swoje
ogrody
> :-)
> Znam jeszcze kilka osób które są Nikonami zachwycone :-)
> Zdjęcia niedługo będą do obejrzenia ..
> :-) Bogusław

U nas na Górnym Śląsku można jeszcze czasem
usłyszeć taką piosenkę:

"Kto mo pieniążki ten w autku się kolybie,
a kto ich ni mo ten robi w biedaszybie".:-)

Pozdrawia boletus

22. Data: 2004-03-02 15:20:00

Temat: RE: Nikon coolpix 3100
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of boletus

> Jako właściciel stawów rybnych pl.rec.wędkarstwo
> traci w Tobie znakomitego dyskutanta.
>
> Pozdrawia zachęcająco boletus

Czyżbyś na tamtej grupie też bywał :-)
:-) Bogusław

23. Data: 2004-03-02 16:32:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Dzięki, poszukam na Allegro..

Wściekł się ten facet. Aparatu szukał na Allegro, teraz nagrywarki na
Allegro :-). Nasza pierwsza, przed 4 laty, to była jakaś Yamaha, za
1200 zł. Kilka miesięcy temu kupiliśmy w MediaMarkecie, Samsunga, 200
zł. Działa.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz Pedro z miasta Madrytu
Umówił się był z senioritą.

24. Data: 2004-03-02 16:35:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> writes:

> Teraz to już musztarda po obiedzie, ale zanim się zainwestuje, to
> warto się zapytać...!

Ależ pytał, pytał :-)

> Nikony mają nienejlepsze matryce.

Ekhem, nie porównuj proszę Coolpixa z kanonowską lustrzanką :-)

Pozdraiwam,
Grzesiek + Coolpix 880
--
Anzelma, co mieszka w Dębicy,
Zgwałcili trzej krzepcy górnicy.

25. Data: 2004-03-02 16:51:29

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> HP- tak na marginesie ma złą opinię, ale czy to prawda...

ale niestety widziałem testy gdzie HP miał lepsze noty od Nikona.
Tak czy owak, to nie aparat, ale człowiek zdjęcia robi. Przy okazji chętnie
przejżę sobie Twoje archiwa. W końcu masz co fotografować.

> Pozdrawiam 'Nikonowsko' Bogusław

O i trzeba było tak od razu a nie tam się opiniami zasłaniać Przywiązanie do
marki wzięło górę i tyle :-))

> Dwa miesiące śledziłem testy aparatów cyfrowych, rankingi, śledziłem
grupę
> pl.rec.foto.

No właśnie. Wchodzi i pytasz się obcych ludzi a to tak jak na naszej grupie.

> roślinami w naszych ogrodach, Janusz uwielbia maliny

Dokładnie, a przecież jak ktoś nowy przyjdzie to on od razu go w winogrona
puszcza....

A na koniec, pojednawczo... (muszę nieco się ukorzyć, bo poluję na Twój
ogród wiosną :-)) - jak dobre zdjęcia wychodzą to OK, odpuszczam... tak jak
pisałem, to fotograf a nie aparat się liczy :-) Tylko się urażony czuję. Jak
trzeba było Twojego Nikona F coś tam obsłużyć to proszę o radę pytałeś, bo
internetu nie było a jak tylko notebook w ręce wpadł to już koniec. Starzy
znajomi idą w odstawkę....

:-)

Pozdrawiam "Canonowsko"

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

26. Data: 2004-03-02 16:59:19

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Wściekł się ten facet. Aparatu szukał na Allegro, teraz nagrywarki na
> Allegro :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
Na Allegro można zorientować się w cenie....
Nikon coolpix 3100 z bazaru na Bałuckim Rynku :-)
:-) Bogusław

27. Data: 2004-03-02 17:12:13

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ekhem, nie porównuj proszę Coolpixa z kanonowską lustrzanką :-)

Ależ gdzież bym śmiał... miałem na myśli serię Canon G względnie S
teoretycznie rywale Coolpixów.

> Pozdraiwam,
> Grzesiek + Coolpix 880

Ufff, wpadłem po uszy. Czy ktoś jeszcze poczuł się urażony?? ;-))

28. Data: 2004-03-02 17:36:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżbyś na tamtej grupie też bywał :-)
> :-) Bogusław

Bywałem do czasu. Obecnie działa tam bajarz
wszechczasów - stepowy samoobrończyk:-))

Pozdrawia boletus

29. Data: 2004-03-02 17:39:22

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c22fd2$3rt$1@news.onet.pl Rafal Wolski
<rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał(a):

> Ufff, wpadłem po uszy. Czy ktoś jeszcze poczuł się urażony?? ;-))

Hejka. Wal śmiało. Ja posiadam s-45. :-)
Pozdrawiam dresiarsko Ja...cki

30. Data: 2004-03-02 17:46:00

Od: "Bogusław Bielawski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boguslaw po prostu uwaza (i moze slusznie?), ze ogrod bez Boguslawa
> to nie ogrod :-)
> Pozdrowienia,
> Michal
Czyli mój powinien być w miarę ok. :-)