Niskie cisnienie tetnicze

1. Data: 2007-02-06 15:09:59

Temat: Niskie cisnienie tetnicze
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj mierzylem sobie cisnienie i mialem 88/65 (puls 61) byłem bardzo
senny i nic mi sie nie chcialo , dzisiaj mialem to samo i wypilem kawe wiec
jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla
organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis
wkład na to wszystko ?

2. Data: 2007-02-06 20:13:03

Temat: Re: Niskie cisnienie tetnicze
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis
Człowiek może mieć niskie ciśnienie krwi z dwóch powodów.
1. Organizm chce podnieść ciśnienie ale nie może (nie ma "siły").
2. Organizm nie potrzebuje podnosić ciśnienia, bo niskie jest bardzo dobre.
Ludzi, którzy dłużej żyją od pozostałych mają zawsze niskie lub bardzo
niskie ciśnienie.
Obawiam się, że u Ciebie zachodzi punkt 1.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-07 14:59:46

Od: Berger <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał(a):
> [...]
> jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla
> organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis

heh, sam jestem ciekaw dwa dni temu miałem 100/56 i widze że od jakiegoś
czasu mam podobnie. W najgorszym okresie schodziło mi do 100/53. Ja
zawsze miałem jak w zegarku 120/80 ale od jakiegoś roku tj. od czasu jak
schudłem ciśnienie się obniżyło. Robiłem niektóre badania i nic złego
nie wyszło. Wydaje mi się że może brakuje jakiegoś czynnika ale morfo
wychodzi mi świetnie. Robiłem TSH i też dobre. U mnie ze stresem jest
podobnie ale z samopoczuciem nie jest źle, nie mam żadnych uciążliwych
objawów.

4. Data: 2007-02-07 22:46:08

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 16:09, "Damian" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> jest ok ale czy funkcjonowanie z takim cisnieniem jest negatywne dla
> organizmu ?.Duzo sie stresuje , biore magnez+b6 i to chyba moze miec jakis

A jakim ciśnieniomierzem mierzyłeś? Elektroniczne nie są miarodajne.
Powinieneś mierzyć klasycznym, tradycyjnym ciśnieniomierzem. I nie
jeden raz, ale dwa/trzy razy dziennie przez ok.tydzień. Niskie
ciśnienie generalnie nie jest groźne (pomijając zapaść, ale Tobie
raczej nie grozi :). Dużo bardziej niebezpieczne i trudne do
opanowania jest podwyższone ciśnienie tętnicze.
Puls 61 - norma.
Senność przy niskim ciśnieniu to normalne.
Stres generalnie podnosi ciśnienie, więc to nie od stresu Ci się
obniżyło.
Magne B6 - przy stresującym trybie życia (a kto go nie ma :), podczas
spożywania kawy i herbaty (które go wypłukują) jest wskazany, ale
trzeba wziąć pod uwagę również fakt, że magnez (podobnie jak i potas)
lekko obniża ciśnienie, więc stosowany w większych ilościach siłą
rzeczy dodatkowo nieco je obniży.
Tak więc - magnez z umiarem.
Ciśnieniomierz tradycyjny.
I jak na razie spokojnie :)

Pozdrawiam,
Magda

Dalikatne bóle mięśni rąk, pleców, nóg.
Rozwolnienie po odstawieniu srodka zobojetniajacego kwasy zoladkowe.
Bardzo proszę o kontakt!
aminokwasy bcaa
Dziwne