Jeszcze o polskiej tolerancji

191. Data: 2007-11-23 11:15:07

Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Czasem jest nawet gorzej: jak nie reagujesz, to może oznaczać, ŻE W OGÓLE
> MYŚLISZ.
> Reagujmy zatem, bo inaczej przestaną nas tolerować za... myślenie.
> Reagowanie zaś - najlepiej przeprowadzać w internecie. To takie wygodne i
> tak łatwo uniknąć nietolerancji - wystarczy zarzucać ją innym i potem
> zawzięcie z nią walczyć... w przerwach popijając gorącą kawę czy co tam
> JaKasia lubi gorącego ;-)

Każdy, kto chce to robić, powinien czynić to, co najlepiej potrafi. Słowa
mają kluczowe znaczenie wszędzie, także w Internecie. A jeśli ktoś chce
powalczyć w realu wręcz, to będzie na pewno odważniejszy. Tylko czy
rozsądniejszy?... :)

michał

192. Data: 2007-11-23 11:18:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

>>> 1. Brzózka - prezenter TV (nowy)
>>> 2. Dowbor - prezenter
>>> 3. Ibisz - prezenter
>>> 4. Katarzyna Dowbor-Atlas
>>> 5. Kamel (vel KaMMel)
>>> 6. Fajkowska
>>> 7. Wojewódzki
>>> 8. Wildsztajn
>>> 9. Szurmiej - aktor
>>> 10. Kydryński
>>> 11. Serafinowicz - prezenter, wyjechał do Izraela
>>> 12. Ostaszewska M. - aktorka
>>> 13. Gonera
>>> 14. Fronczewski
>>> 15. Pszoniak
>>> 16. Skowroński - dziennikarz publicysta

Ale oni list nie tworzą...

michał

193. Data: 2007-11-23 11:42:01

Temat: Re: Niszczenie dobra - z własnego zła czy z głupoty?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

Na spokojnie jeszcze raz:
skoro takie drobne teksty jak "odbierasz naszym prace" powoduja
Twoje oburzenie, to bylem ciekawy jednej rzeczy.

Albo jestes naprawde wrazliwa na ludzka krzywde,
albo myslisz po Michniczemu czyli specyficznie wybiórczo.

Zeby to sprawdzic zdalem proste pytanie o gen. Jaruzelskiego,
tego ktory odzydzal szeregi armi degradujac zydowskich oficerow.
Twoje oburzenie powino tutaj siegnac zenitu co do jego postaci.

A co ja widze - piszesz wtedy ze
"zawsze musze miec wrogów", ze "wole rozdzierac szaty",
ze "wypominam urazy".

Komedia!
To jest wlasnie michnikowszczyzna.
Skonczcie z tym michniczeniem.

Pozdrawiam,
Duch

194. Data: 2007-11-23 11:45:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Kasiu, spokojnie. Nie trzeba ich bić.

Moze jednak warto nas zbic i spluc? Wszystko w imie tolerancji i walki z
ciemnotą. tia :)

> Słucham teraz Tuska (expose) i muszę powiedzieć, że oddycham głęboko i
> spokojnie... :)

Znajomi zwolennicy Tusku juz sie zaczyaja smiac - podwyzki da i podatki
obnizy i jeszcze
na tym oszczedzi. Woda leci z telewizora - cuda! :)

Pozdrawiam,
Duch

195. Data: 2007-11-23 11:46:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal napisał(a):

> [...]
> Słowa mają kluczowe znaczenie wszędzie, także w Internecie. A jeśli ktoś
> chce powalczyć w realu wręcz, to będzie na pewno odważniejszy. Tylko czy

Bywa różnie, jak widać np. w "wyczynach" naszych żołnierzy w Afganistanie.
Mieli możliwość, to "powalczyli", a co! - z nietolerancją, oczywiście!
Tego typu osobowości równie dobrze walczą z nietolerancją, co i same są
nietolerancyjne. Zależy to tylko od tego, czy w ręce mają mysz, czy
moździerz artyleryjski. Typowa "mentalność pięści" :-(

Najłatwiej zarzucać nietolerancję tym, co zachowują się w sposób stały,
a więc przewidywalny - ci na pewno nie przerzucą się znienacka na
moździerze, skoro dotychczas ich nie używali...

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

196. Data: 2007-11-23 12:42:01

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Skonczcie z tym michniczeniem.

Bo inaczej co? :)

--
Kamnez
----

197. Data: 2007-11-23 12:49:17

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com

> Albo jestes naprawde wrazliwa na ludzka krzywde,
> albo myslisz po Michniczemu czyli specyficznie wybiórczo.

Ja ci powiem tak: jesli nie mogę (nie chce mi się, lub brakuje mi
poczucia misji), to przynajmniej nie przeszkadzam,
i chronię tam gdzie mogę tych, którzy w mojej sprawie działają.
Tak mi dyktuje moje poczucie przyzwoitości.

> Komedia!
> To jest wlasnie michnikowszczyzna.
> Skonczcie z tym michniczeniem.

Zamiast "wybiórczości" - "wybory"
zmiast "michniczenia" - "podobnie jak Michnik".

I wówczas się nie wypieram.

- JaKasia

198. Data: 2007-11-23 13:33:20

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lis, 12:05, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Słucham teraz Tuska (expose) i muszę powiedzieć, że oddycham głęboko i
> spokojnie... :)

adin dwa tri czetyrie....

199. Data: 2007-11-23 13:34:50

Temat: Re: Niszczenie dobra - z własnego zła czy z głupo =?ISO-8859-2?Q?ty??=
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> adin dwa tri czetyrie....

Najrówniej oddycha... Aj-Ti-Aj.

200. Data: 2007-11-23 13:37:37

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@g...com>
c.googlegroups.com

> adin dwa tri czetyrie....

...piatdiesiat tysiac sto wosiemdiesiat...

Cichy Don

HACKER
Witam ponownie po latach
Kraków
ZBYT...
Sondaże o d... potłuc - zawsze to wiedziałam...