Re: No i Polacy przepitolili.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No i Polacy przepitolili.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 02 Jul 2018 19:06:52 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> a Ty ikselkus jak niebotyczna niebotyczka jakas?
>
> cieszy cie to?

Przestań.
Jestem wk...na!
Podczas Euro ,,nasza" kochana reprezentacja byla zakwaterowana w
ekskluzywnym hotelu pod Kielcami w miejscowosci C. Pracuje tam pare osob,
ktore znam. Ta osoba twierdzi, ze caly personel byl zbulwersowany ich
zachowaniem przedmeczowym, po prostu banda wieśniaków i gorzej. A ta osoba
na własne oczy widziała, jak w noc przed meczem urządzali sobie popijawę -
wóda (najtansza siwucha! - któryś miał wieczór kawalerski czy może z powodu
niedawnego ślubu - i częstował, LOL) była pita całymi szklankami do oporu,
ciężkostrawne i najdroższe żarcie (nawet kucharz był zniesmaczony tym,
jakie mieli życzenia) i piwsko rulez, tudzueż d...y i balanga całonocna.
Nad ranem ,,kreska" w obie dziurki w nosie - i na mecz.
Dla porównania - w tym samym hotelu Słowacy, po lekkiej kolacji mycie, lulu
i cisza nocna.

Teraz też Polacy zostawili po sobie w Rosji podobne wrażenia jak wtedy w C.
Więc Ty mi nie mów, że te buraki są w stanie cokolwiek osiągnąć. Krzycz im
,,nic się nie stało", będą Cię jeszcze bardziej mieli w d... jako wiernego
kibica. Widać Ci to pasuje.
A ja nie jestem wierną kibicką, ja patrzę realnie i z tym, co o nich już
wiem, twierdzę, że trzeba tę reprezentację weaz z trenerem rozpędzić na
cztery wiatry, wymienić cały skład, co do jednego pieprzonego buraka!

--
XL