Strona główna Grupy pl.sci.psychologia No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP] Re: No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYK ÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]

Re: No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYK ÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 19 May 2020 12:06:24 -0700 (PDT)
Subject: Re: No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYK ÓW ,,ROZSIAŁO"
WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]
From: m...@g...com

To tylko jedna z wielu moich hipotez. Generalnie wirus jest wojskowy i
tyle. I nie sam wirus jest dla mnie przedmiotem uwagi. Myślę sobie o tym,
że każdą o wiele gorszą zarazę dziś można rozsiać po całym świecie w JEDEN
DZIEŃ
---
Ale juz nie tak jak covida chincami. Trzeba teraz innych technik operac.
Ebola szla z emigrantami przez Afryke ku Ewropie. Czasem mam wrazenie ze
bierzemy wszyscy udzial w jednych wielkich cwiczeniach profilaktyczno-za
bezpieczajoncych przed ebolom i np. goronczkom zach nilu oraz t.p. Covid
to tylKO pretekst. Do szczepien [w ktorych nie wiadomo na co nas jeszcze
zaszczepic bendom mogli i chcieli] oraz KOntroli przemieszczania i kontaktow