Re: No i brakło na siatki.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No i brakło na siatki.
From: XL <i...@g...pl>
<5ebea8d3$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<5ebeed23$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<5ebf3185$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<5ebfb56c$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec05193$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec0827d$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec1a059$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 18 May 2020 08:41:31 GMT

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Tak, cos w tym jest... To kwestie wychowania, wpajane od dziecinstwa.

Raczej wrodzone cechy psychiczne i osobowościowe. Sekty bazują na takich
cechach u ludzi.

> Jednoczesnie idee wodza okazaly siem bardzo silne, trzeba powiedziec,
> ponadczasowe.

Idee jak najbardziej! Tyle że taki wódz powinien bardziej brać pod uwagę,
że niestety ich realizatorami pozostają wciąż tylko ludzie. Najsłabsze
ogniwo.
No, a już na pewno nie przewidział przyszłych (tj. obecnych) podszywek...

> Nie umiejszajac zaslug, jako Ojca niepodleglosci Polski, Wodz wyjasnil
> to dobitnie a zarazem, dyplomatycznie pewnemu japonskiemu dyplomacie,
> generalowi Kodamie, ojcu jedynasciorga dzieci, gdy ten zapytal go o
> pozostawanie w stanie bezzennym...
>
> "Gdyby nasze kobiety były tak ciche i posłuszne jak wasze, dawno byłbym
> się ożenił Ale u nas człowiek w małżeństwie zanadto musi żonie służyć i
> to często przeszkadza służyć innym sprawom."

Wg mnie starannie kamuflujący się mizoginista.

> http://niezwykle.com/dlaczego-roman-dmowski-konca-zy
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

> //parafrazujac wodzowskie slowa: To nie Karyny, tylko Gejsze :)))

Mentalność gejszy? Tak. Być pomocną MĘŻCZYZNOM w ich pracy i karierze,
służyć Partii. Brak wzajemności ze strony ww. tych kobiet nawet nie
zastanawia.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: