Re: No i brakło na siatki.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No i brakło na siatki.
From: XL <i...@g...pl>
<5ebea8d3$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<5ebeed23$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<5ebf3185$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<5ebfb56c$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec05193$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec0827d$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec1a059$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec24a3b$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<5ec30814$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 18 May 2020 22:55:34 GMT

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

> Ale, o panne Juszkiewiczowne to siem z Ziutkiem, podobno, po gemgach
> pobili...
>
> https://historia.org.pl/2016/05/11/maria-juszkiewicz
owa-kobieta-o-ktora-rywalizowali-jozef-pilsudski-i-r
oman-dmowski/

Powiedzmy. Mizoginizm to nie jest brak seksualnego zainteresowania
kobietami ani niemożność obcowania seksualnego z nimi czy nawet zakochania
się. Mizoginizm obserwuje się także u mężczyzn, którzy mieli złe
doświadczenia z kobietami, zostali odrzuceni przez kobiety, które kochali,
a nawet u takich, którzy obawiają się (z różnych powodów) spłodzenia
potomstwa.
Przynajmniej dwa z tych powodów można przypisać Dmowskiemu - odrzucenie
przez ukochaną kobietę oraz lęk przed genetycznym obciążeniem potomstwa
chorobą psychiczną.
https://niezlomni.com/dlaczego-roman-dmowski-do-konc
a-zycia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-nies
pelnionej-milosci-do-zony-pilsudskiego-i-innych-kont
aktach-z-plcia-przeciwna-kobiety-tu-w-paryzu-okropni
e-s/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: