Re: No i brakło na siatki.

Subject: Re: No i brakło na siatki.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Wed, 20 May 2020 02:26:21 +0200

On 2020-05-20 02:14, Izaura wrote:
> [...]
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

owa-kobieta-o-ktora-rywalizowali-jozef-pilsudski-i-r
oman-dmowski/

a-zycia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-nies
pelnionej-milosci-do-zony-pilsudskiego-i-innych-kont
aktach-z-plcia-przeciwna-kobiety-tu-w-paryzu-okropni
e-s/

y--objawy--leczenie,artykul,1728822.html

> [...]
>
> //tutaj pan Lazariwe wyjasnia to dosc tajemniczo, jednym stwierdzeniem...
>
> Kazdy z nas jest narzedziem w reku Wszechswiata. Kazdy z nas, w 90
> procentach prowadzony jest przez Wszechswiat, przez Boga.
> Kiedy osadzamy drugiego czlowieka, osadzamy Boga, ktory go prowadzi,
> osadzamy Wszechswiat. A Wszechswiat, pragnac ochronic nasze Dusze przed
> narastaniem w nich gniewu, nienawisci, czy pychy, blokuje te nasze
> dzialania swoimi metodami zsylajac rozne przypadlosci.
>
> https://youtu.be/h-UZ0aXa7pY?t=202
>
> //a tu szerzej wyjasnione na przykladach i z licznymi dygresjami...

5a7172eb535.html
> https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

//dodam tylko, odnosnie tych 'zlych zaszlosci', ze nalezy je
interpretowac jako dobro pochodzace od Wszechswiata... i nalezy odczuwac
wdziecznosc wobec Wszechmogacego Wszechswiata... a takze, wobec ludzi,
od ktorych bezposrednio je otrzymalismy :)