No i jak z tymi pigulami jest naprawde?

11. Data: 2004-09-23 11:51:56

Temat: Re: No i jak z tymi pigulami jest naprawde?
Od: kuba <S...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqzik wrote:

> watpie....

Zony nie zdradzilem ale dla Ciebie moze zrobie wyjatek,przyprowadz
nazeczona ;)

Przepraszam ale zabardzo wziales do siebie to co napisalem.

12. Data: 2004-09-23 11:55:19

Od: kuba <S...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> zauwaz ,ze nie kazda z kobiet ma stałego faceta a zadbac o własną skórke
> powinnie kazdy indywisualnie.
> pozatym każdy lek truje organizm ,a decydując sie na pigułki kazda
> kobieta bierze na siebie odpowiedzialnosc za ew. przyszłe komlikacje.

A bo prosze Pani na tej ziemi to Sodoma i Gomora ;)
A i cnote to sie dla meza dawniej trzymalo ;)

13. Data: 2004-09-23 12:06:41

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo prosze Pani na tej ziemi to Sodoma i Gomora ;)
> A i cnote to sie dla meza dawniej trzymalo ;)

wszytsko się zgadza:)
p.

14. Data: 2004-09-23 12:08:10

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zony nie zdradzilem ale dla Ciebie moze zrobie wyjatek,przyprowadz
> nazeczona ;)
Jak dotad nie narzekala na mnie wiec nie ma potrzeby ;-)...
pozatym ostatecznie trzeba by bylo zapewnic bezpieczenstwo w psotaci
gumki... za ktorymi narzeczona
nie przepada ;-)

15. Data: 2004-09-23 12:26:15

Od: kuba <S...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqzik wrote:

> Jak dotad nie narzekala na mnie wiec nie ma potrzeby ;-)...
> pozatym ostatecznie trzeba by bylo zapewnic bezpieczenstwo w psotaci
> gumki... za ktorymi narzeczona
> nie przepada ;-)

Dobrych porad to tutaj bym sie nie spodziewal - bo to taka partyzantka pod
tym wzgledem.To tak jakbys poszedl po porade do znachorki.
Seksuolog to wstydliwe dla 99% ludzi.
Chemia tylko po uzgodnieniach z lekarzem.
Prezerwatywy moze jakies smakowe (podobno bananowe smakuja ;)
Spirala na sama mysl robi mi sie slabo.
Jesli ma bardzo regularne cykle mozna poszalec kilka dni przed i po
okresie,a w miedzyczasie jakies inne wyuzdane seksy ;) Ale to taka mniejsza
rosyjska ruletka

Najlepiej to popras narzeczona o reke i szalej do drugiego dziecka a potem
znowu meki.

16. Data: 2004-09-23 12:42:30

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chemia tylko po uzgodnieniach z lekarzem.
uzgodnione... ale sadzac po wydarzeniach czytaj wycieczkach sponsorowanych
... sa sklonni przepisac nawet cyjanek... byle nakrecic sprzedaz firmom f.
(do uczciwych lekarzy nie pisze ;-)

> Prezerwatywy moze jakies smakowe (podobno bananowe smakuja ;)
Chocby byly o smaku espresso ktore uwielbiam to wolimy bez!

> Spirala na sama mysl robi mi sie slabo.
eee moze jednak nie...

> Jesli ma bardzo regularne cykle mozna poszalec kilka dni przed i po
> okresie,a w miedzyczasie jakies inne wyuzdane seksy ;)
Czasami niestety nie miala...

> Najlepiej to popras narzeczona o reke i szalej do drugiego dziecka a potem
> znowu meki.

no no.. moze poprzestane na 1ym...
kto wyzywi i wyuczy dwójke w tych trunych czasach... ;-)

17. Data: 2004-09-23 13:01:08

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chocby byly o smaku espresso ktore uwielbiam to wolimy bez!

Ale to nie o Twoje gusta smakowe tu chodzi! ;)

18. Data: 2004-09-23 13:02:30

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to nie o Twoje gusta smakowe tu chodzi! ;)
Nie no bez jaj do buzi bierze bez gumki... ;-)

19. Data: 2004-09-23 13:06:58

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

marqzik wrote:

> Nie no bez jaj do buzi bierze bez gumki... ;-)

Czy Twoja narzeczona wie, co wypisujesz o niej na usenecie ?
Bo takie pierdolki komponuja mi sie raczej z meska szatnia po lekcji w-f
niz z grupa .sci

D., lekko zniesmaczona
--
If a fish is the movement of water embodied, given shape, then cat is a
diagram and pattern of subtle air.

20. Data: 2004-09-23 13:13:36

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Twoja narzeczona wie, co wypisujesz o niej na usenecie ?
> Bo takie pierdolki komponuja mi sie raczej z meska szatnia po lekcji w-f
> niz z grupa .sci
>
> D., lekko zniesmaczona
Przepraszam zapedzilem sie... bije sie w piersi.... (rozdraznil mnie troche
kuba)... ale juz mi przeszlo
[CIACH]

stulejka u 2latka
wosy - prosze o pomoc