No i jak z tymi pigulami jest naprawde?

31. Data: 2004-09-23 16:51:58

Temat: Re: No i jak z tymi pigulami jest naprawde?
Od: Maedowan <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MalGosia wrote:

> kuba napisal
>
> Ale przyglup tego niestety nie zrozumie :)

zapewne popsulem wam wasza cybernetyczna gre wstepna, przepraszam ze przezemnie
wasza stacja dykskietek, ewentualnie joystick nie zostal uzyty do zadowolenia
sie.

32. Data: 2004-09-23 16:56:55

Od: kuba <S...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MalGosia wrote:

> napisalem
>
> Wlasnie bardzo mi odpowiada :))

Ale mnie zalatwilas.Powinienem wymyslec teraz cos blyskotliwego?
Czy sie wycofac?

33. Data: 2004-09-23 17:02:37

Od: kuba <S...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maedowan wrote:

> zapewne popsulem wam wasza cybernetyczna gre wstepna, przepraszam ze
> przezemnie wasza stacja dykskietek, ewentualnie joystick nie zostal uzyty
> do zadowolenia sie.

Myslisz ze uprawiamy ekshibicjonizm pl.sci.medycyna?
Z seksem moze on nie ma nic wspolnego poza tematem.Tak wiec nie wiem do
czego zmierzasz ;)

34. Data: 2004-09-23 17:44:56

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czasami niestety nie miala...

Ale przecież nikt teraz nie wylicza dni płodnych na podstawie kalendarzyka
:)) Hint: teraz na topie jest metoda objawowo-termiczna, ale skuteczniejsza
jest podwójnego wskaźnika. :)

Pozdrawiam
Jola

35. Data: 2004-09-23 17:56:13

Od: "MalGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kuba napisal
> Ale mnie zalatwilas.Powinienem wymyslec teraz cos blyskotliwego?
> Czy sie wycofac?

Wycofajmy sie oboje :)

pozdrawiam
Gosia

36. Data: 2004-09-23 17:57:58

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> nie słyszałes ,ze tv kłamie?
> a pani poradziłabym dokształcic sie i potem wygłaszac swoje mądrosci za
> gruba kase w tv.

Ale kobieta naprawdę jest płodna tylko jakieś 24 godzin :)) (no może trochę
dłużej, jak się podwójne jajeczkowanie zdarzy).
Sęk w tym, że plemniki potrafią długo czekać na taką okazję ;)))

Pozdrawiam
Jola

37. Data: 2004-09-23 18:32:54

Od: kuba <S...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MalGosia wrote:

> kuba napisal
>
> Wycofajmy sie oboje :)

Piekne rozwiazanie :)

38. Data: 2004-09-23 18:43:01

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Wiesz, ile kobiet je bierze ?

a wiesz ile z nic hma przebarwieia na twarzy spowodowane ich stosowaniem?
Ewa

39. Data: 2004-09-23 18:56:47

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Dunia,

Dnia 23 września 2004 (11:45:00)
Na temat "No i jak z tymi pigulami jest naprawde?"
begin message:

> Tak jest z _kazdymi_ tabletkami anty, wlasciwie te same przeciwskazania
> i skutki uboczne. Wiesz, ile kobiet je bierze ? Jesli nie ma
> przeciwskazan (a to sprawdza lekarz podczas wywiadu + moyzna samemu
> poczytac w ulotce), to zejscie z tego swiata jej nie grozi.

Zejscie z tego swiata to moze nie, ale zdrowie :p Czy warto niszczyc narute
kobiety jakimis hormonami ? Tylko dlatego ze jest przyjemniej ? Bo
bezpiecznie to moze byc i z guma, jesli tylko uwazasz i postepujesz wedlug
instrukcji.

Posesjusz
ICQ: 3385742

40. Data: 2004-09-23 21:28:04

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kuba" <S...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Podziwiam kobiety gotowe faszerowac sie takimi swinstwami dla polepszenia
> samopoczucia ograniczonego partnera.
> Podziwiam mezczyzn majacych w lozku tablice Mendelejewa zamiast kochanki.
> Na pewno to lepsze rozwiazania niz placz i skrobanki.

A wlasciwie to o co Ci chodzi?
Zaproponuj lepsza metode.

Magda

stulejka u 2latka