No i mam problem :((

1. Data: 2004-12-03 21:43:49

Temat: No i mam problem :((
Od: "elasmo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam martwą ciemną jedynkę (ząb), bardzo mnie to drażniło. Mój stomatolog
namówił mnie na koronę porcelanową i zgodnie z zapewnieniami miała ona być
dopasowana do drugiej jedynki i nie "rzucać się w oczy". Zaufałam mu i za
600,- mam teraz o wiele bielszą od moich zębów, za szeroką i krzywo
obsadzoną koronę. Jestem zła i gotowa żadać poprawy. Lekarz jednak próbuje
mnie "spławić" tłumacząc, że ta korona będzie już do wyrzucenia.

I tu moje pytanie: czy mam pełne prawo żądać wykonania nowej korony, bez
ponoszenia dodatkowych kosztów????

Pozdrawiam
elasmo.

2. Data: 2004-12-03 21:54:51

Temat: Re: No i mam problem :((
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elasmo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie "spławić" tłumacząc, że ta korona będzie już do wyrzucenia.
>
> I tu moje pytanie: czy mam pełne prawo żądać wykonania nowej korony, bez

Jaknajbardziej masz takie prawo.
A czy przed zacementowaniem nie patrzyłaś w lusterko aby zaakceptowac
kolor/kształt?????
Postrasz go konsultantem krajowym, ze pojdziesz do niego po "opinię".

Współczuje, wsród stomatologów jest mnóstwo partaczy/oszustów jak wszędzie
:(

Pozdro
ZYperF

3. Data: 2004-12-07 23:37:56

Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elasmo wrote:

> [...]
> obsadzoną koronę. Jestem zła i gotowa żadać poprawy. Lekarz jednak próbuje
> mnie "spławić" tłumacząc, że ta korona będzie już do wyrzucenia.

Ciekawe podejscie :-)

> I tu moje pytanie: czy mam pełne prawo żądać wykonania nowej korony, bez
> ponoszenia dodatkowych kosztów????

Oczywiscie! Zawarliscie umowe (ustna) i on tej umowy nie dotrzymal - jedynka
miala pasowac do "naturalnej", a nie pasuje.

--
Mariusz Lotko
http://www.lotko.magma-net.pl/

4. Data: 2004-12-08 18:20:34

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie "spławić" tłumacząc, że ta korona będzie już do wyrzucenia.
>
> I tu moje pytanie:   czy mam pełne prawo żądać wykonania nowej korony, bez

Oczywiście masz takie prawo, a on MUSI to zrobić, jako że w przeciwnym
przypadku możesz go podać nawet do sądu (na świecie, a i w Polsce coraz więcej
takich spraw) o gruuuube odszkodowanie
Pozdrawiam dino

usg jamy brzusznej
kaszel, ból gardła
co to moze oznaczac?
Poszukiwany dobry psychiatra w Warszawie
Toksoplazmoza - proszę o interpretację wyników badań