No i w koncu moge znowu zapytac o swiateczne aniolki

1. Data: 2001-11-20 23:05:26

Temat: No i w koncu moge znowu zapytac o swiateczne aniolki
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Bo w koncu przepisalam ten straszny niemiecki tekst ze strarej Burdy,
zeskanowalam wzor graficzny i zdjecie, wszystko pod dopiero budujaca
sie stronka http://www.kki.net.pl/~hoggie wiec prosze o wybaczenie ze
taka niekompletna! Grazynko? Jusytko? Nann? Obiecywalyscie pomoc z
tlumaczeniem i objasnieniem jak krowce na miedzy jak je zrobic! Help!
Ayuda me! Heife! Pomocy! :-))))))))))

pozdrawiam Hania

1. Data: 2001-11-21 07:04:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>taka niekompletna! Grazynko? Jusytko? Nann? Obiecywalyscie pomoc z
>tlumaczeniem i objasnieniem jak krowce na miedzy jak je zrobic! Help!

Haniu, Strona JUZ wyglada pieknie!!
Krysia
P.S. Pomocy nie udziele, bo ten mniemiecki, to, jakby tu
powiedziec, ze 26-7 lat temu najmarniej byl uzywany...:(
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-21 07:34:29

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taka niekompletna! Grazynko? Jusytko? Nann? Obiecywalyscie pomoc z
> tlumaczeniem i objasnieniem jak krowce na miedzy jak je zrobic! Help!

Ale ladna stronke zrobilas:))))))))))))
Nieco speszona Elzbieta (ktora poszla na gotowca)
strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2001-11-21 08:04:38

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haniu,
Rozumiem ze chcesz na stronie zamiescic koty z tego zeszytu ktory Ci
wysylalam. Powiedz kiedy beda u Ciebie to je usune z serwera gdzie na razie
sa dzieki uprzejmosci Fresha.
BTW - mam nowy zeszyt z kotami tylko brak czasu na skanowanie :-((
Pozdrowionka dla calej grupy.
Justyna

1. Data: 2001-11-21 09:12:01

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Hanna Deirdre wzięła i naskrobała, co następuje:

> Nann? Obiecywalyscie pomoc

podtrzymuję obietnicę, ale sorrki, nie dzisiaj, chociaż może wieczorkiem
się za to wezmę. Gdzie dać tłumaczenie (jak już to zrobię, to dokładnie
toćka w toćkę), na listę czy na priv'a ???

nann

1. Data: 2001-11-22 21:00:46

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Nov 2001 10:12:01 +0100, nann <n...@w...pl> wrote:

> [...]
>się za to wezmę. Gdzie dać tłumaczenie (jak już to zrobię, to dokładnie
>toćka w toćkę), na listę czy na priv'a ???

nawet na priva bo ja wtedy ten zrozumialy polski wrzuce zamiast
niezrozumialego niemieckiego, na strone i kazdy sobie pokorzysta! :-))

sweter raglanowy
Wzory bozonarodzeniowe
darmowy wzór kota w bucie
Pompon