Re: No nareszcie.

From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No nareszcie.
Date: Mon, 9 Jul 2012 09:40:46 +0200

> z reguly ;)) - dobrze powiedziane. dobrze zeby chociaz tego
> przestrzegali. Ale
> pewnie wiesz, ze nie tylko dekalog jest jedynymi regulami KK.

Nie no. Oczywiście masz prawo do krytyki katolików, że nie przestrzegają
reguł własnego kościoła. Tylko, że tak jakby to nie przestrzeganie owych
reguł jest w katolicyzm przez KK wpisane. Zwie się to grzechem. Krótko
mówiąc nauka KK dąży do tego by grzeszność zmniejszać i taką w zamyśle mają
misję (jedną z wielu). Gdyby członkami KK mogli być tylko ludzie
bezgrzeszni, tylko jedna osoba na świecie mogła by być członkiem KK - moja
skromna osoba :P

> znaczy po co wiara?

Ekskjuzmie, ale o wierze to ja mało wiem z racji występującego u mnie jej
braku. Po co katolikom wiara, to już musisz ich pytać. Ze mną to jedynie o
KK i ich spisanych produkcjach można - czyli raczej o rzeczach namacalnych.

> czemu gorzej?

Z częścią niewierzących, bo to co niżej.

> widze, ze miales dobrze zakrapiana impreze :)

Przybastuj z argumentami bo nie nadążam ;)

Dębska