No nie wiem co się dzieje...

1. Data: 2001-12-05 16:26:37

Temat: No nie wiem co się dzieje...
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule...
Nie widzę żadnych dzisiejszych listów ..
Próbowałem przez naws.vogel. pl gdzie zazwyczaj czytac przynajmniej
mogę...
Kilka nowych listów znalazłem, ale z ranka...
Nie znam się na tej całej maszynerii, ale... chyba ona mi przykrość
sprawiła...
Smutniutko Was pozdrawiam :-(
Janusz

2. Data: 2001-12-06 15:29:59

Temat: Re: No nie wiem co się dzieje...
Od: j...@c...pl (Jan P. Ciecinski) szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" napisał:

> [...]
> Kilka nowych listów znalazłem, ale z ranka...
> Nie znam się na tej całej maszynerii, ale... chyba ona mi przykrość

Była jakaś awaria większa serwerów news, bo u mnie wczoraj wieczorem było to
samo.

3. Data: 2001-12-07 05:39:38

Od: l...@y...com (ogrodniczka) szukaj wiadomości tego autora

j...@l...pl (Janusz Czapski) wrote in message news:
Jak w tytule...
> Nie widzę żadnych dzisiejszych listów ..
> Próbowałem przez naws.vogel. pl gdzie zazwyczaj czytac przynajmniej
> [...]

Pssssst!!!! Do woznego sie idzie z flaszka wina, by od "tylca" wpuscil...

Pozdrawiam:-)))

Lidka - ogrodniczka

4. Data: 2001-12-07 18:50:46

Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Jak w tytule...
> Nie widzę żadnych dzisiejszych listów ..

Normalka - ja nie wiedze na ogol sporej czesci postow :(

> Smutniutko Was pozdrawiam :-(

Eeeeee...co tam zaraz smutniutko - przyjmij za norme, to bedzie Ci
lepiej.

Pozdrawiam,
"zaszczepione" na "znikajace" posty robactwo.

Hi!hi!
Sosna na żywopłot?
test
milosnik lasu wszystkim zainteresowanym