No to ja juz spadam

1. Data: 2000-12-13 12:27:08

Temat: No to ja juz spadam
Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!!
Najprawdopodobniej nie bedzie mnie bardzo, bardzo dlugo w internecie,
dlatego chcialam sie ze wszystkimi bardzo serdecznie pozegnac. Wszystkich
Was bardzo, bardzo mocno kocham (z wyjatkiem dziewczyn i obojniakow), wiec
jakby co, to sie na mnie za nic nie gniewajcie. Pozdrawienia otrzymuja ode
mnie w szczegolnosci:
- Ania Lipek
- Brian
- Bary
- Konrad
- Jacob
- Inez
Oczywiscie cala reszte rowniez pozdrawiam, ale juz nie tak serdecznie hehe.
Mam nadzieje, ze nie bedziecie zbytnio za mna rozpaczac hihi, no zartuje
:-). Zycze milej balangi, ktora zapewne odbedzie sie z tego powodu, ze
odchodze. Jednak nie radujcie sie zbytnio, poniewaz ja jeszcze tu wroce!!!
Aha i chcialam jeszcze przeprosic za to, ze czasem bylam nieco wulgarna,
nawet bez uzywania przeklenstw. Sorry Jerama, Ty gowniarzu jeden!!!
Nie zapomnijcie o mnie - swoim najwiekszym sennym koszmarze!!!
Cmok, cmok!!!!!!!!!!!!!!!
---
Ania Lipek
a...@g...pl
Sraj tak, aby kazde gowno wprawialo Cie w zachwyt

1. Data: 2000-12-13 21:34:06

Temat: Re: No to ja juz spadam
Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet bez uzywania przeklenstw. Sorry Jerama, Ty gowniarzu jeden!!!
> Nie zapomnijcie o mnie - swoim najwiekszym sennym koszmarze!!!

To takie romantyczne... :-)

1. Data: 2000-12-13 21:55:21

Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Baw się dobrze

Brian

1. Data: 2000-12-14 07:07:54

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baw się dobrze
>
> Brian

Oj nie wiem czy to takie mozliwe, abym bawila sie dobrze :-((. A wiec
zegnajcie chlip, chlip :`-(((((((. Ma ktos moze chusteczke? Ten post jest
zapewne moim ostatnim w roku 2000 :-((((((((.
Ania

1. Data: 2000-12-14 07:49:06

Od: "Silverman" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej - Ty - Lipek - a może powiesz łąskawie gdzie się wybierasz ? Skoro na
dlugo, to może ktoś Cię w końcu przymknął w kryminale ?????

1. Data: 2000-12-14 14:58:39

Od: "GMP" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbyt piekne, by bylo prawdziwe...

1. Data: 2000-12-14 21:03:58

Od: "Milczar" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha, ha no powiedz im gdzie jedziesz, przeciez to nie tajemnica :-))).
Tylko nie mow o tym rusku co handluje kradzionymi zapalkami bo zamiast
kolacji bedzie stado psycholi na glowie :-)))))).

1. Data: 2000-12-16 12:21:46

Od: "Inez" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek :
[...]

Dzięki Aniu:))

[...]

Cmok.
Czekam na Ciebie.

pa!
Inez

1. Data: 2000-12-18 16:51:31

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ha, ha no powiedz im gdzie jedziesz, przeciez to nie tajemnica :-))).

Wlasnie wrocilam, ale tylko na chwile... Nie bylo mnie, teraz jestem, ale
pozniej znowu mnie nie bedzie. Nigdzie nie jade, nie bede tylko korzystac z
Inetu ot wszystko. Musze innym udowodnic i samej sobie (chociaz i tak wiem
jak jest), ze nie jestem uzalelniona od netu, no bo nie jestem i juz.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-12-18 16:54:22

Od: "Ania Lipek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej - Ty - Lipek - a może powiesz łąskawie gdzie się wybierasz ? Skoro na
> dlugo, to może ktoś Cię w końcu przymknął w kryminale ?????

Oj nie ma tak dobrze, a szkoda :-((. A dokad sie wybieram? Za x minut, albo
nawet i godzin ide do domu.
Ania

Re: Jak przeslac materialy?
Czy diabel moze byc zbawiony?
Jak przeslac materialy?
Re: Mam problem z dziewczyną
NEU IN ÖSTERREICH MONEY POINT SECOND HAND SOFORT GELD! 1125