No to ja zacznę... Wesołych Świąt

21. Data: 2004-04-09 06:07:04

Temat: Odp: No to ja zacznę... Wesołych Świąt
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c53jgp$jgs$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> Niech Wam się wszystko obficie mnoży i ładnie rośnie.
> Jagoda

Tak jest, niech nam wszystko rośnie :-)
Szczególnie zaszczepione przeze mnie zrazy jabłoni,
które dostałam od Mary oraz jajeczka na winorośli Janusza :-)

pozdrawiam świątecznie Krycha

22. Data: 2004-04-09 07:24:43

Temat: Re: No to ja zacznę...WesołychŚwiąt
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:

> "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Moze byc podagrycznik? :-)

Ja mam a.'Variegata' Moze ktoś zechce?
Ładny jest, ale hmm... szybko rośnie:)

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2004-04-09 07:56:53

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj z rana bez gadania bierz się do jaj malowania. Maluj wszystkie bez
wyjątku i te z majtek i te z wrzatku. :-)

życzę wszystkim ogrodowiczom wesołych Świąt!

Piotr

24. Data: 2004-04-09 08:00:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

>To ja sie podlaczam do zyczen Grzeska :-)
>I dodam jeszcze jedno: zeby nam w te Wielkanoc nie wymarzlo...

Pluj trzy razy przez lewe ramię, szybko :-)

Pogody, słońca, radości,
w niedzielę dużo gości,
w poniedziałek dużo wody,
to dla zdrowia i urody.
Dużo jajek kolorowych,
Świąt wesołych no i zdrowych :-)*/
/*--

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2004-04-09 09:20:26

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> Tak jest, niech nam wszystko rośnie :-)
> Szczególnie zaszczepione przeze mnie zrazy jabłoni,

przepraszam
które dostałam od Marty (jak ja piszę)

Krycha

26. Data: 2004-04-09 09:21:12

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 09 Apr 2004 09:56:53 +0200, Piotr <p...@n...spamuj.com> pisał(a):

> Dzisiaj z rana bez gadania bierz się do jaj malowania. Maluj wszystkie bez
> wyjątku i te z majtek i te z wrzatku. :-)

I nawzajem :-) Wesołych jaj!

ze świątecznymi pozdrowieniami
Iwona i Grzesiek

27. Data: 2004-04-09 16:45:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

message
-botaniczny.pl...

| Ja mam a.'Variegata' Moze ktoś zechce?
| Ładny jest, ale hmm... szybko rośnie:)

Jak się ma taką dobrą ziemię...też zadoniczkowałam kawałek, choć stwierdzam,
że jeszcze się nie rozlazł nadmiernie:-)

Pozdrawiam, Basia.

28. Data: 2004-04-09 19:43:10

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Jak się ma taką dobrą ziemię...też zadoniczkowałam kawałek, choć stwierdzam,
> że jeszcze się nie rozlazł nadmiernie:-)

Problem, że on nie pełznie tam gdzie bym chciała, tylko w przymiotno mi
włazi...
Jak tak dalej pójdzie za rok mi dwie róże zarośnie:(
No to może ktoś chce?

Pozdrawiam
Marta

29. Data: 2004-04-09 20:23:35