Słuchajcie ! Dzis rozpoczynamy nowy wątek :))

1. Data: 2002-10-18 18:30:47

Temat: Słuchajcie ! Dzis rozpoczynamy nowy wątek :))
Od: "stevie" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Burzliwy temat spodni kończymy i zacznijmy coś nowego .Proponuje zając sie
sprawą zdobywania kobiet .Piszczcie chłopaki jakich uzywacie w tym
pozytecznym celu sposobów :))) Kazda wiadomosc takze od zbuntwoanych
sugestią zosatnie przyjęta .Zapraszam do dyskusji.
ps. znaną z forum Basię prosimy o pikatne wyrazanie mysli i błyskotliwy
język .
Na ciebie Wojtku tez liczę !!! Dasz rade :)))))

1. Data: 2002-10-18 20:55:19

Temat: Re: Słuchajcie ! Dzis rozpoczynamy nowy wątek :))
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Burzliwy temat spodni kończymy i zacznijmy coś nowego .Proponuje zając sie
> sprawą zdobywania kobiet .Piszczcie chłopaki jakich uzywacie w tym
> pozytecznym celu sposobów :)))

najczęściej wnyki zastawiam - takie na niedźwiedzia bo nigdy nie wiadomo;D
czasem stoję w ciemnej uliczce i...... i bawię się w berka ganiam je ;D

sposób na kobietę ???... tobie kalosz chyba spadł na głowę

--
I'm the bitch you hated, filth infatuated.
Yeah. I'm the pain you tasted, well intoxicated.

1. Data: 2002-10-18 20:57:07

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stevie" napisał :

> [...]
> sugestią zosatnie przyjęta .Zapraszam do dyskusji.
> ps. znaną z forum Basię prosimy o pikatne wyrazanie mysli i błyskotliwy

To ja mam Wam podpowiadać. Na własną zgubę. W życiu! ;)

Bacha.

1. Data: 2002-10-18 20:59:43

Od: "becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stevie" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> język .
> Na ciebie Wojtku tez liczę !!! Dasz rade :)))))

:)) ciekawe co powymysla meska czesc grupy:))

1. Data: 2002-10-18 21:14:19

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

stevie:
> ....Proponuje zając sie sprawą zdobywania kobiet .

Stefek, masz z tym problemy? Chcesz o tym pogadac? :)

Czarek

1. Data: 2002-10-18 21:37:20

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To Ty musisz zdobywac????
Wystarczy ze wyjde z domu, juz nie moge sie opedzic,
nie wiem od czego to zalezy...
chyba trzeba miec po prostu wdziek i urok osobisty...
Echh... co te kobiety we mnie widza?

1. Data: 2002-10-18 21:38:39

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stefek, masz z tym problemy? Chcesz o tym pogadac? :)
>
> Czarek
Sprawa jest brutalna i prosta trzeba miec kasę i wtedy jest sie od razu
przystojny elokwentny a nawet dowcipny.....
Rzadko podrywam a jesli już to nie mogę tego zdradzić jak ;-))
Choć może uchylę rabka tajemnicy - jestem czuły. Wręcz zaskakująco ;-))))
A jako socjo to może w wolnej chwili opisze to co zaobserwowałem w swoim
życiu - kilka strategii. Ale niestety nie teraz. W każdym razie warto mieć
dres..... :))) One na to lecą.
W.W.

1. Data: 2002-10-18 22:49:56

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"stevie" w news:aopk0m$gs1$1@news.gazeta.pl napisał(a):

> Proponuje zając sie sprawą zdobywania kobiet .Piszczcie
> chłopaki jakich uzywacie w tym pozytecznym celu sposobów :)))

Jestem soba :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-10-19 01:23:44

Od: "Krzysztof" <kris_73@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

> Jestem soba :)

A fakt "na szczerosc" lapia sie te najtrudniejsze :)

1. Data: 2002-10-19 11:40:59

Od: "Wrath" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Burzliwy temat spodni kończymy i zacznijmy coś nowego .Proponuje zając sie
> sprawą zdobywania kobiet .Piszczcie chłopaki jakich uzywacie w tym
> pozytecznym celu sposobów :)))

No.. najlepiej jest zadac cios w potylice. (tylko z wyczuciem- warto
wczesniej pocwiczyc na sucho)
Pozniej, za wlosy, zaciagasz do nory.
Konsumujesz zwiazek, pozniej ewentualnie, konsumujesz partnerke...i po
sprawie.
Jesli nie jestes glodny a dziewczyna wpadla ci w oko... mozesz zaraz po
odzyskaniu przez nia przytomnosci wciskac, jej chwilowa amnezje...i
przekonywac, ze mieszka z toba juz od 3 lat i bardzo sie kochacie.

--
Pozdrawiam.

Wrath
GG18644