No to mamy trolla

1. Data: 2001-09-22 22:12:42

Temat: No to mamy trolla
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam przemiłe Panie i Panów także, prócz trolli.

Przyglądałam się w ukryciu rozwojowi grupy.
Należę do grona haftujących komputero-maniaków, a moja Córa, to szydełkujący
informatyk-programista. Obie mamy jeszcze słabość do dobrej kuchni, roślinek
i kilku takich. Lubimy także zwierzęta, właściwie wszystkie oprócz trolli.
Jego to obecność sprowokowała mnie do wystąpienia : nie karmcie trolli.
Każda odpowiedź na prowokację jest jego radością lub w ogóle ich nie czyta.
Nie dajcie się prowokować, założyć wg poprzedniej propozycji blok na
wiadomości lub ignorować. Wtedy jest szansa, że padnie z głodu lub nudów.

Pozdrawiam
Krystyna

Ps.
Nazwę "troll" zapożyczyłam z innych grup dysk. gdzie jest dość często
stosowana.

1. Data: 2001-09-23 12:52:55

Temat: Re: No to mamy trolla
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stosowana.
>
> Słuszna rada:))) Podpisuję się pod tym, może wtedy da nam spokój:)))

the real energy! feel it & enjoy !!!
ohh urazone ambicje
hi
hehehe