No to zmieniam nicka :-))

1. Data: 2005-02-06 18:45:00

Temat: No to zmieniam nicka :-))
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to postanowilam troche zmienic swojego nicka, zeby byc unikatową Aną ;-))
A zeby nie bylo tak calkiem OT, to chcialam zameldowac ze mam juz gotowe dwa
i pol rozczochranego wrobelka XXX . Fotke oczywiscie zrobie jak je dokoncze,
co sie troche przeciaga w czasie, bo wzielam sie jednocznesnie za druty ;-)
Nie wiem czemu nie starcza mi czasu na wszystko co bym chciala robic
A jeszcze od Grazyny dostalam mase nowych ptaszkow XXX i naprawde chyba o
emeryturze zaczne marzyc ... ;-))
AniaK bez czasu

1. Data: 2005-02-06 19:01:26

Temat: Re: No to zmieniam nicka :-))
Od: "Ana 2" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> emeryturze zaczne marzyc ... ;-))
> AniaK bez czasu
>
> niewiem czy to przeze mnie zmieniasz swojego nicka
jeśli tak to bardzo mi przykro do mnie tak mówi mój mąż od 1988
i nie chce tego zmienić moge być Aną 2

1. Data: 2005-02-06 21:55:46

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana 2"
> jeśli tak to bardzo mi przykro do mnie tak mówi mój mąż od 1988
> i nie chce tego zmienić moge być Aną 2
> pozdrawiam
>
>**********
Nie ma znaczenia :-)
Tez mam dlugi staz, nawet dluzszy, pewnie z racji wieku ;-)))

1. Data: 2005-02-06 21:58:07

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana 2"

> jeśli tak to bardzo mi przykro do mnie tak mówi mój mąż od 1988
> i nie chce tego zmienić moge być Aną 2
> pozdrawiam

**********

Nie ma znaczenia :-)
Tez mam dlugi staz jako Ana , nawet chyba dluzszy, pewnie z racji wieku
;-)))

Pozdrawiam :-)
AniaK
http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos