Nootropil

1. Data: 2001-09-14 19:27:00

Temat: Nootropil
Od: "Artur" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj kupilem Piracetam (Piracetamum) 400mg.
Czy ktos z uczacych sie wie w jakich dawkach nalezy go spozywac?

Z gory dziekuje za odpowiedz,
Artur

2. Data: 2001-09-14 19:31:42

Temat: Re: Nootropil
Od: "Pinol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzisiaj kupilem Piracetam (Piracetamum) 400mg.
> Czy ktos z uczacych sie wie w jakich dawkach nalezy go spozywac?

Dawkowanie: P.o. dorośli: zwykle początkowo podaje się 2,4 g/d w 2 dawkach
podzielonych (rano i w południe), po uzyskaniu poprawy (zazwyczaj po 3-4
tyg.) dawkę można zmniejszyć do 1,2 g/d w 2 dawkach podzielonych. W
zależności od stanu klinicznego chorego dawkę leku można zwiększyć. Leczenie
w chorobie alkoholowej z majaczeniem i upośledzeniem czynności poznawczych:
9 g/d w równych 3 dawkach podzielonych przez 3 dni. Zaburzenia
pozapiramidowe w przebiegu leczenia neuroleptykami: 4 g/d w 3 dawkach
podzielonych. Leczenie zawrotów głowy: 2,4 g/d w 3 dawkach podzielonych
przez 8 tyg. Dzieci z dysleksją: 8.-13. rż. 3,2 g/d w 2 dawkach podzielonych
lub 30-50 mg/kg mc./d podzielone na 2-3 dawki. Lek należy przyjmować przed
posiłkami, popijając dużą ilością płynu. Nie należy podawać leku w godzinach
popołudniowych ze względu na zaburzenia snu. I.v. w udarze niedokrwiennym
mózgu początkowo (do 7 h od pojawienia się objawów) zwykle do 10-12 g/d, po
uzyskaniu poprawy: przez 4 tyg. 12 g/d, przez kolejne 8 tyg. 4,8 g/d. I.m.
stosuje się, podając mniejsze dawki.

Uwagi: Piracetam przyjmowany w godzinach wieczornych utrudnia zasypianie. U
osób leczonych z powodu mioklonii nagłe odstawienie piracetamu może
sprowokować wystąpienie ataku drgawek. W przypadku znacznej niewydolności
nerek należy zmniejszyć dawkowanie. Lek jest praktycznie nietoksyczny.

Na podstawie strony http://leki.mp.pl

--
<< PINOL >>
<< GG: 1128201 >>

3. Data: 2001-09-15 19:43:06

Od: "renton" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze lek ten jest sprzedawany na recepte ...

Kiedys go bralem zeby wysiedziec 5 godzin w szkole , bralem jedna tabletke
rano , albo dwie i pomaga.

Aczkolwiek wiadomo ze szkodzi bardzo na zoladek dlatego uwazaj :)

Adam

błękit edwansa
Szczury, nowotwory i THC
Nowosci ...
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego