Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.

41. Data: 2012-11-20 13:30:51

Temat: Re: Norman Davis o 11 listopada i smoleńsku.
Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-19 21:02, Andromeda pisze:

> Nie twierdze że rząd jest dobry, ale kryminaliści, którzy twierdzą że
> policja im przeszkadza, bo chcą bezkarnie kraść i mordować i tylko
> niszczą , to tylko jakiś debil może nie widzieć tego bandytyzmu. Każde
> państwo ma prawa, których trzeba przestrzegać, oni wyją o bezprawie i
> w dupie mają 2/3 polaków, którzy demokratycznie wybrali taką władze.
> Czyli nie liczą się z większością i z jakimkolwiek prawem, tylko
> agresja, świr i dajcie nam tyrana.

To te rządy kreują takie zachowania Polaków. Tak Andromeda, nie każdy
Polak jest potulnym barankiem który z pokorą wykonuje polecenia tych co
się maja za władców tego kraju. Gdyby władza nie szabrowała wszystkiego
co tylko możliwe, gdyby nie gnębiła Polaka na każdym kroku i nie
pokazywała mu że jest dla niej zwykłą szmatą, to i zachowanie większości
ludzi w tym kraju byłoby normalne. A tak?? Co tu do diabła w tym kraju
sprowadzonym przez władze do roli domu publicznego, każesz Polakowi
szanować?

42. Data: 2012-11-20 13:31:21

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-20 10:44, Andromeda pisze:

> No i co bandyckie kurwy, zamach już robicie, no i kurwy bandycie
> jesteście, mordcercy polaków jebane brewiki, kurwy brewiki.

Oj, to nie jest odpowiedź.. A i ja jestem ciekawy na podstawie czego
masz tak radykalne zdanie na te tematy.

43. Data: 2012-11-20 15:06:28

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 14:31, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Oj, to nie jest odpowied .. A i ja jestem ciekawy na podstawie czego
> masz tak radykalne zdanie na te tematy.

Kurwo jebana, jeszcze para postów wyżej pisałem do Ikselki i ciebie że
banadyci przyszli rozwalać warszawę i mordować polaków i prosze
bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewików na
Polaków.

44. Data: 2012-11-20 15:15:20

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Nov 2012 07:06:28 -0800 (PST), Andromeda wrote:

> [...]
> banadyci przyszli rozwalać warszawę i mordować polaków i prosze
> bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewików na

Ty za to jesteś takim werbalnym Breivikiem. Zamiast bomb
używasz bluzgów. Łazisz po Usenecie i walisz w ludzi
tymi k*****i jak śrutem w kaczki. Ogarnij się.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

6th of Kislev, 5773

45. Data: 2012-11-20 15:24:33

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 16:19, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

> Ty za to jesteś takim werbalnym Breivikiem. Zamiast bomb
> używasz bluzgów. Łazisz po Usenecie i walisz w ludzi
> [...]

A bandyci mordują polaków a ciebie bluzgii intetesują.Palant.

46. Data: 2012-11-20 15:41:44

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Nov 2012 07:24:33 -0800 (PST), Andromeda wrote:

> A bandyci mordują polaków a ciebie bluzgii intetesują.

Po prostu uważam, że przemoc słowna zazwyczaj poprzedza
tę fizyczną (co oczywiście nie oznacza, że zawsze
do fizycznej prowadzi).

> Palant.

O tym własnie mówię. Jak Ci się nie podoba to co przedpiśca pisze
to go dehumanizujesz bluzgami. To też jest jakaś forma przemocy,
o której tak gardłujesz. Poza tym to jest IMHO zwyczajnie
nieskuteczne -- nie znikniesz słów przedpiścy nazywając
go ,,bandycką kurwą", ,,mordercą", ,,jebanym brewikiem",
,,kurwą jebaną", ,,palantem" itp. W ten sposób nie unieważnisz
argumentów przedpiścy, unieważnisz swoje własne. Enter.

Może spróbuj zrelaksować się jakoś czy coś... ;-) EOT.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

6th of Kislev, 5773

47. Data: 2012-11-20 16:07:27

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 16:49, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

> [...]
> argumentów przedpiścy, unieważnisz swoje własne. Enter.
>
> Może spróbuj zrelaksować się jakoś czy coś... ;-) EOT.

A jesteś typem że jak strzelają to masz pretensje że doniczkę z
kwiatkiem ktoś z okna potłukł, a jak bomby lecą to się zajmujesz, że
kartofle przpalone.?
A to zamachowcy, bandyci, zwrodniałe kibolskie kurestwo. Czyli stan
faktyczny .Bluzgi wyrażają emocje, po to są aby te emocje wyrazić i
nie ma innego wyjścia bo jeśli przy zamieszkach ktoś obłudnie kłamie,
co obraża rozmówce, tym ja mam prawo stwerdzić fakt, że takie coś to
kurestwo najgorszego rodzaju , bo tak jest.

48. Data: 2012-11-20 16:48:41

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-20 16:06, Andromeda pisze:

> [...]
> banadyci przyszli rozwalać warszawę i mordować polaków i prosze
> bardzo, co mamy, zamachy bombowe organizowane przez Brewików na

"Kurwo jebana" czy "kurwa jebana"? . No i ja się nie pytam co napisałeś
wyzej, tylko skąd masz wiadomości na podstawie których gotów byłbyś
wieszać ludzi - z wydarzeń naocznych czy tylko z mediów?

49. Data: 2012-11-20 17:10:27

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 17:48, Trybun <r...@y...com> wrote:

> "Kurwo jebana" czy "kurwa jebana"? . No i ja si nie pytam co napisa e
> wyzej, tylko sk d masz wiadomo ci na podstawie kt rych got w by by
> wiesza ludzi - z wydarze naocznych czy tylko z medi w?

Czym się różni obłuda komusza i w zapatre, kłamanie w żywe oczy ,od
obłudy katola-faszysty? NICZYM.
Wcale mnie to nie dziwi że obłudę odczytujesz jako prawdę objawioną.
To proste, masz filmy na you tube, w każdych wiadomościach o tym
mówią. Cwaniactwo to nie inteligencja, zakłamany cwaniak nie nabierze
inteligenta, bo ten widzi mechanizmy jego działania, logiczne
konsekwencje jego czynów. I tak pis rozkręcił na zakłamaniu agresję,
bo to nie jest opozycja, że logiczna konsekwencja to zamieszki,
zamachy, mordowanie. Podobnie było z niewinnie zabitym Narutowiczem,
ale że bydło pisowskie historii polski nie zna, to daje się
manipulować.

50. Data: 2012-11-21 08:14:46

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-11-2012 o 14:30:51 Trybun <r...@y...com> napisał(a):

> [...]
> ludzi w tym kraju byłoby normalne. A tak?? Co tu do diabła w tym kraju
> sprowadzonym przez władze do roli domu publicznego, każesz Polakowi

Chcesz powiedzieć, że każdy Polak jest świrem jak Brunon K.?
--
stevep

Maciej Stuhr - portret psychologiczny
Maciej Stuhr - portret psychologiczny