Nornica - jak ją zwalczyć

1. Data: 2002-06-17 09:19:50

Temat: Nornica - jak ją zwalczyć
Od: "Jacek" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie jak w temacie, środki w postaci sztyftów wsadzanych w korytarz
skutkują przez pierwsze dni - potem są wyrzucane z korytarza. Stosowałem je
w rękawiczkach upaćkanych glebą, żeby nornica nie wyczuła zapachu człowieka,
a jednak... Jakie są inne sposoby? Może jakieś łapki jak na myszy?

Dzięki
Jacek

2. Data: 2002-06-17 12:56:00

Temat: Re: Nornica - jak ją zwalczyć
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <c...@p...com> wrote in message
> [...]
człowieka,
> a jednak... Jakie są inne sposoby? Może jakieś łapki jak na myszy?

kot - powaznie
mojej ciotce wytepil wszystkie
po za tym przynosil i chwalil sie

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

3. Data: 2002-07-03 09:52:22

Od: "Asia" <J...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kot - powaznie
> mojej ciotce wytepil wszystkie
> po za tym przynosil i chwalil sie
Albo dobry pies, jamnik albo cos w tym stylu.

Asia

Zgorzel róży
Szkodniki - Pomocy!!
NASIONA GORCZYCY