Nornice

1. Data: 2003-08-09 20:48:27

Temat: Nornice
Od: "piotr.wrobel" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na mojej działce jest plaga nornic, wszelkie trutki, pomagają tylko
doraźnie, na krótki czas. Są podobno rośliny, które je odstraszają, a może
ktoś miał podobny problem i wie jak z nim sobie poradzić?
Pozdrawiam!

2. Data: 2003-08-09 20:54:33

Temat: Re: Nornice
Od: "" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doraźnie, na krótki czas. Są podobno rośliny, które je odstraszają, a może
> ktoś miał podobny problem i wie jak z nim sobie poradzić?

Polubić albo załatwić sobie kota.
Bo z nornicami to tak jak z kretem, "walka z wiatrakami".
Paweł Woynowski

3. Data: 2003-08-10 05:43:11

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr.wrobel" <p...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> doraźnie, na krótki czas. Są podobno rośliny, które je odstraszają, a może
> ktoś miał podobny problem i wie jak z nim sobie poradzić?

Nie ma rady na te bydlęta. U mnie są trzy koty i nic :(
pozdrawiam z reygnacją
Goldie

4. Data: 2003-08-10 08:05:33

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koty muszą być łowne. A to oznacza, że nie mogą być zabrane od matki zbyt
wcześnie. Moje koty znoszą tony nornic. Od lat nie widziałem żywego
gryzonia, chyba, że kotka straci swoje młode, wtedy mnie zasypuje na wpół
martwymi nornicami i innymi stworzeniami. Na nornice skuteczne są tylko
koty.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

5. Data: 2003-08-10 09:41:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gryzonia, chyba, że kotka straci swoje młode, wtedy mnie zasypuje na wpół
> martwymi nornicami i innymi stworzeniami.
hehe
chce Ciebie podtuczyc czy cos innego jej w glowie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2003-08-10 10:02:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce Ciebie podtuczyc czy cos innego jej w glowie
> ?

Co by jej się tam nie ubdzurało ja się poddaje restrykcyjnej samokontroli
:-)))

7. Data: 2003-08-11 00:15:03

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski <r...@h...pl> wrote:
> Koty muszą być łowne. A to oznacza, że nie mogą być zabrane od matki
> zbyt wcześnie. Moje koty znoszą tony nornic.

A psy znoszą tony kotów?
uff... ale rzeźnia!
moon

8. Data: 2003-08-11 00:57:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A psy znoszą tony kotów?
> uff... ale rzeźnia!
> moon

Hehe:-)) Psy kotów nie znoszą.
Jeśli już złapią to zakopują śmierdziela:-)

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-08-11 07:26:13

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hehe:-)) Psy kotów nie znoszą.
> Jeśli już złapią to zakopują śmierdziela:-)

Pod warunkiem, że złapią:-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2003-08-11 09:11:34

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie bardziej humanitarne jest zabijanie nornic szpadlem. Niestety
bardziej męczące.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

Choruje winogrono - co robić?
Leje
podlewanie drzewek
gdzie można obejrzeć ciekawe projekty ogrodów ?
Pogoda lub roślinki ogłupiały!