Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

Data: 2019-04-16 10:31:08
Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 16.04.19 um 00:22 schrieb Kviat:

> Straszysz, że pseudonarodowcy znowu coś popsują?

> Nie upadnie. W Londynie w panice robią co mogą żeby z UE nie wyjść.
> Zobacz kto wygrał wybory prezydenckie w Słowacji.
> W Polsce też coraz więcej ludzi przeciera zaspane oczy po czterech
> latach psucia państwa przez katotalibów.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Pan Bozia okazal sie prawicowym piromanem? W kazdym badz razie tak
pewnie mysla rozni zaburzeni, ktorym z pomoca przyszedl pozar w Paryzu.
Glowny sikawkowy USA zglosil sie z propozycjami - chodzilo o wyslanie
samolotow, ktore z powietrza rzucilyby tony wody na katedre (nie byloby
po tym co zbierac), RT wylicza wazniejsze koscioly, ktore w tym wieku
sie palily lub spalily, Sputnik przypomina, ze YT pomylkowo powiazala
pozar z 9/11, a z Polski melduja sie chorzy politycy.

https://pl.sputniknews.com/swiat/2019041610216242-yo
utube-notre-dame-spisek-wideo-pozar-sputnik/
https://deutsch.rt.com/international/87200-die-verhe
erendsten-braende-christlicher-kirchen-seit-2000/

"Córka Kościoła chora na laicyzację"
,,Symbol upadku Chrześcijaństwa na Zachodzie"
"Spóźniony Popielec jak atak na World Trade Center 11 września"
,,Diabelstwo"

,,dramat prawicowca: jak w jednym komciu w sprawie pożaru Notre Dame
upchnąć 11/09, córę Kościoła, LGBT, Wielki Post, Tuska, papieża
Franciszka, Europę, uchodźców, słowa ,,meczet", ,,upadek", ,,ateizm",
strajk nauczycieli, 3 pokolenie UB, Macrona, żonę Macrona starszą od
Macrona".

https://oko.press/pozar-katedry-notre-dame-straz-pra
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/
--
saluto
Silvio Balconetti