Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Date: Sun, 21 Apr 2019 01:25:34 +0200
<5cba32d5$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<q9ds5e$47g$1@node2.news.atman.pl>
<5cbac26a$0$540$65785112@news.neostrada.pl>

On 2019-04-20 08:55, Kviat wrote:

> A co czubku mają wspólnego opryski ze smugami kondensacyjnymi?

Przeczytaj jeszcze raz, to co jest napisane poniżej i jak wrócisz z
kościoła, przeczytaj po raz następny.

Masz tu czubku samolot, z lat 70-dziesiątych, do oprysków 'rolniczych' ,
który lata z predkością 200 [km/h], zabiera dwie i pól tony świństwa, na
pułap 4 i pół kilometra i znajdz drugiego czubka pilota, który będzie
chciał nim lecieć nisko nad powierzchnią gruntu.

https://tiny.pl/trmtk

//dodatkowe pytanie dla miłośników militariów: dlaczego ten pułap aż
taki duży?

i nie zasłaniaj się tym, że w podstawówce wszyscy twoi nauczyciele byli
w ciąży a zajecia z fizyki i chemii prowadził wuefista z woźną.

//przy okazji pozdrawiam wszystkie Panie woźne i Panów wuefistów.