Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

51. Data: 2019-04-20 03:06:53

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-19 17:32, Trybun wrote:

> Wątpię.. to chyba nie obawa,  bo jak na razie to widzę tylko jakąś jego
> niezdrową fascynacje tym całym "Zachodem".
>

> Traktat, niby święta sprawa. Problem tylko w tym że jest państwo które
> traktaty podpisuje chyba tylko dla sportu, ale nigdy ani myśli poważnie
> ich traktować.

Mnie to wygląda na troche zaniedbany 'syndrom expata'.
Następna faza 'bycia emigrantem' powoduje, że to ustepuje samoistnie.

Jak dotąd obie strony wywiązuja sie. Jedyna w Polsce stała baza NATO
tylko w Szczecinie, (na zachodzie Odry).

52. Data: 2019-04-20 03:20:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-19 22:43, Kviat wrote:

> [...]
> się w czarne sukienki nie słyszał o smugach kondensacyjnych celowo
> trujących ludzi...
> Pewnie o tych chemtrailsach tak samo nie słyszałeś, jak o pedofilach
> kościelnych chroniących swoich ziomali :)
>
> Nieźle się dobrała ta para ułomów intelektualnych, trybun i ixlka,
> oderwanych od rzeczywistości :)
> Próbujecie dyskutować o rzeczach, o których nie macie pojęcia, albo
> celowo z wyrachowania udajecie, że nie wiecie o czym mowa.
> Albo faktycznie jesteście debilami, którzy nie ogarniają co się dookoła
> nich dzieje, albo celowo udajecie debili. Robicie ro za darmo?

Masz tu czubku samolot, z lat 70-dziesiątych, do oprysków 'rolniczych'
:) , który lata z predkością 200 [km/h], zabiera dwie i pól tony
świństwa, na pułap 4 i pół kilometra i znajdz drugiego czubka pilota,
który będzie chciał nim lecieć nisko nad powierzchnią gruntu.

https://tiny.pl/trmtk

//dodatkowe pytanie dla miłośników militariów: dlaczego ten pułap aż
taki duży?

53. Data: 2019-04-20 08:55:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2019 o 03:20, Ilona pisze:

> Masz tu czubku samolot, z lat 70-dziesiątych, do oprysków 'rolniczych'

A co czubku mają wspólnego opryski ze smugami kondensacyjnymi?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

54. Data: 2019-04-20 10:38:05

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2019 o 22:02, XL pisze:

> Bardzo go fascynują. W co drugim poście używa ich, gdy mu brakuje amunicji
> :-D

No cóż, człowiek potrzebuje wiary, nawet taki jak Kviat.

55. Data: 2019-04-20 10:39:26

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2019 o 22:43, Kviat pisze:

> [...]
> Albo faktycznie jesteście debilami, którzy nie ogarniają co się
> dookoła nich dzieje, albo celowo udajecie debili. Robicie ro za darmo?

Ale to ty i tylko ty lansujesz tą tezę. I znowu naciągnięcie - naprawdę
nie odróżniasz pretensji do policji, prokuratury i sądu od "chronienia"
zboków?

Ty niestety czy stety -  w sensie negatywnym przebijasz wszystkich,. Tzw
intelektualne zero. I  nie mów że formułki wyuczone na pamięć stanowią o
intelekcie człowieka, to nie fakt tylko to ci się wydaje.

56. Data: 2019-04-20 10:40:25

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2019 o 03:06, Ilona pisze:

> [...]
>
> Jak dotąd obie strony wywiązuja sie. Jedyna w Polsce stała baza NATO
> tylko w Szczecinie, (na zachodzie Odry).

Chyba niewielu ma uwagi do baz NATO, a tylko ktoś wyjątkowo ciemny może
nie mieć pretensji do baz USA na naszym terenie.

57. Data: 2019-04-20 13:29:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2019 o 10:39, Trybun pisze:

> [...]
> zboków?
>
> Ty niestety czy stety -  w sensie negatywnym przebijasz wszystkich,. Tzw

Jesteś ciekawym przypadkiem pacjenta. Widzisz dowody na ochronę
pedofilów przez kościół i równocześnie twierdzisz, że kościół nie chroni
pedofilów.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaprzeczenie

"Zaprzeczanie to fałszowanie obrazu teraźniejszości poprzez
nieprzyjmowanie do wiadomości realnych faktów, w celu odsunięcia
negatywnych myśli i uczuć, które mogłyby się z tym wiązać. Spostrzeganie
rzeczywistości zachodzi z unikaniem uświadomienia sobie jej przykrych
aspektów."

Jakie negatywne myśli i uczucia związane z kościelną pedofilią odsuwasz?
Jesteś księdzem? Może biskupem, który chronił pedofilów i teraz żałuje?
Zapewne jest jakaś przyczyna tak żarliwego zaprzeczania rzeczywistości.
To jakaś próba ochrony samego siebie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2019-04-21 01:25:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-20 08:55, Kviat wrote:

> A co czubku mają wspólnego opryski ze smugami kondensacyjnymi?

Przeczytaj jeszcze raz, to co jest napisane poniżej i jak wrócisz z
kościoła, przeczytaj po raz następny.

[...]

i nie zasłaniaj się tym, że w podstawówce wszyscy twoi nauczyciele byli
w ciąży a zajecia z fizyki i chemii prowadził wuefista z woźną.

//przy okazji pozdrawiam wszystkie Panie woźne i Panów wuefistów.

59. Data: 2019-04-21 01:30:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-21 01:25, Ilona wrote:

> [...]
> w ciąży a zajecia z fizyki i chemii prowadził wuefista z woźną.
>
> //przy okazji pozdrawiam wszystkie Panie woźne i Panów wuefistów.

W ramach promocji Wielkanocnej, specjalnie dla ciebie: 'smugi
kondensacyjne z gruntu' :)

https://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY

60. Data: 2019-04-21 01:41:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-20 10:38, Trybun wrote:

> No cóż, człowiek potrzebuje wiary, nawet taki jak Kviat.

Zauważam już od pewnego czasu, że własnie u tkich aktywistów, potrzebe
sacrum widać najbardziej.

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży