Nowa :)

31. Data: 2005-01-22 18:42:18

Temat: Re: Nowa :)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:i...@4...com..
.

> a ja mam anonimowe wafle z nadzieniem czekoladowym
> potem jest "kapucha - Maria", , pierniko-murzyn WKN, caluski wg
> Moniki,, ciasteczka cynamonowe WKN, marynowane czeresnie Krychy,,
> sypana szarlotka Kamasa, placek biszk. z jab. Joanny Dusz.,
> kalafior wg - AgatyW, Beaty, Asi,, Wkn, , sernik Rarzony,
> piernikomurzyn Castle, ciasto bananowe Magdy, , ciasto wlsokie
> Deutera, murzynek Mechci,

bulki Doruni, zrazy wolowe wedlu Mechci, kawowe slimaczki Barbary, chleb
Bernardetty, tarta francuska (!) Krysi Thompson (!!), smalec Mechatej...a na
deser galaretka Waldemara ;)

agataw

32. Data: 2005-01-22 19:05:27

Temat: Bajaderka
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
> a ja mam anonimowe wafle z nadzieniem czekoladowym
> potem jest "kapucha - Maria", , pierniko-murzyn WKN, caluski wg
> Moniki,, ciasteczka cynamonowe WKN, [...]

A propos WKN, nie masz przepisu na bajaderkę?
Wielkie Żarcie - Bajaderka taka jaka w cukierni - czyli pyszna
Składniki, Przepis. Okruchy z różnych ciast Polewa czekoladowa ...
www.gotowanie.wkl.pl/przepis4826.html
bo ta strona to mi się nigdy nie otworzy nawet googlami :-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

33. Data: 2005-01-22 19:07:28

Temat: Re: Bajaderka
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bajaderka

Okruchy z różnych ciast
Polewa czekoladowa
Kakao
Ewentualnie ( aby bajaderka była lepsza ) :
Konfitura różana ( radzę malutko )
Rum lub advocat
Marcepan
Do posypania orzechy

Okruchy wsypać do miski, zagniatać, aż będzie to jedna masa. Jeżeli się nie
uda, dodać kakao w płynie ( nie za dużo! ). Do masy dodać kakao taką ilość,
aż będzie cała masa ciemno brązowa. Ewentualnie dodać to co napisałam w
grupie ''EWENTUALNIE'' i ugniatać. Formować z masy kulki dowolnej wielkości.
Na koniec jeśli ktoś chce, bajaderkę można oblać marcepanem i posypać
orzechami, acz orzechy radzę dodawać jeśli bajaderka jest bez marcepanu.

Przepis ten pochodzi z cukierni i jest on prawdziwy.

Smacznego!!!

autor: Paula458

34. Data: 2005-01-22 19:13:05

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl>
> Bajaderka

Dziękuję dobra kobieto.

[...]
> Polewa czekoladowa
[...]

A coś więcej na ten temat?
Bo ostatnim razem była to sama gorzka czekolada i ... no właśnie brakuje
mi w tym czegoś.
Próby ze śmietanką i masłem nie dają spodziewanego rezultatu.
--
Pozdrawiam, Jerzy

35. Data: 2005-01-22 19:33:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nie jestem pewna, czy ten krem angielski to tak bardzo snobistycznie,
>wiesz co monrz mowi o angielskiej kuchni, a jak nie wiesz, to zapytaj
>dziecka mlodszego, ono wie na pewno ;)
>
>--
>Kot
>m...@p...onet.pl

A ono cos wie czego ja nie??

A poza tym to ja lubie kuchnie angielska, ale taka prawdziwa,
ktora zanika niestety

z ubolewaniem

pierz

K.T. - starannie opakowana

36. Data: 2005-01-22 19:34:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2005 19:37:50 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>A bo z wisniami.
>
>--
>Kot
>m...@p...onet.pl

o jeny...Sherry to jerez/xeres,
wisnie to Cherry...

cos jak grac w krykieta i krokieta, to wbrew pozorom, nie grac w
to samo :))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

37. Data: 2005-01-22 19:36:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Bernardetty, tarta francuska (!) Krysi Thompson (!!), smalec Mechatej...a na

A bo ja mam taka dosc genialna ksiazek pt French Tarts, z
frywolnymi obrazkami i aluzyjnymi opisami ;)))) bardzo ksiazeczke
lubie, kiedys pozyczalam z biblioteki, az natrafilam na
egzemplarz w moim szmateksie

pierz
K.T. - starannie opakowana

38. Data: 2005-01-22 19:40:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 19:17:19 +0100, "JerzyN"
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> wrote:

>Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
>[...]
>[...]
>
>Do dziś nie rozumiem, dlaczego "facet" był w rzeczywistości kobietą.
>;-)
>Ale skoro Skłodowska-Curie też była kobietą.
>:-)))

A ja jestem Pierz, pisze nawet czasem dla draki w 1. os. l. poj.
rodz. meskiego, albo wrecz w TRZECIEJ osobie l.poj, r. mesk.

a Marion M. Morrison z kolei byl Johnem Waynem ;PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

39. Data: 2005-01-22 19:44:01

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o jeny...Sherry to jerez/xeres,
> wisnie to Cherry...
>
> cos jak grac w krykieta i krokieta, to wbrew pozorom, nie grac w

Ale Kot może pestki gryzie :-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

40. Data: 2005-01-22 19:47:17

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> [...]
>
> A coś więcej na ten temat?
> Bo ostatnim razem była to sama gorzka czekolada i ... no właśnie brakuje

Ja tylko przepisałam.... ale jak dla mnie to pewnie jeden z tych wynalazków
w plastykowym pojemniku z zatykaną końcówką do polewania, w każdej niemal
budce z goframi zobaczysz, o co mi chodzi.

Margola

chleb z marmolada...
Kiszone pomidory
czy zna ktoś dobre potrawy Hinduskie, będę bardzo wdzięczna
ciasto z gruszek
Szynka wieprzowa