Nowa :)

41. Data: 2005-01-22 19:49:06

Temat: Re: Nowa :)
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> A ono cos wie czego ja nie??

No zapytaj, to sie dowiesz, ja tam sie nie bede wyrazac publicznie ;)

> A poza tym to ja lubie kuchnie angielska, ale taka prawdziwa,
> ktora zanika niestety

Ten moj trifle byl calkiem niezly, mimo, ze wisnie jakos malo smaku
mialy, nastepnym razem kupie mrozone i z nimi pokombinuje. Ale ogolnie
wyglada na to, ze ja angielska kuchnie tez lubie ;)

Kot, pelen po uszy, jak ja dzisiaj bede spac ???

--
Kot
m...@p...onet.pl

42. Data: 2005-01-22 19:51:47

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> o jeny...Sherry to jerez/xeres,
> wisnie to Cherry...
>
> cos jak grac w krykieta i krokieta, to wbrew pozorom, nie grac w
> to samo :))))

A bo wiesz, ja to jakies problemy ortograficzne mam :/
A ze ksiazce napisano, ze sherry i ze z wisniami... No to glupi kotek
zalozyl z gory...

Kot, zarumieniony po uszy

--
Kot
m...@p...onet.pl

43. Data: 2005-01-22 19:55:12

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> Ale Kot może pestki gryzie :-)

Pestek nie bylo, pestki wydlubane.

Swoja droga takiego cuda jak xeres/jerez u nas w klepie nie widzialam,
moze nie patrzylam zbyt mocno... W razie czego jak pojedziemy do tesciow
to sie kupi. Tam na granicy z Hiszpania maja taki bazar z roznosciami,
m.in. z masa ankoholi, stalam tam z pol godziny i nie moglam sie
zdecydowac na co mam ochote ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

44. Data: 2005-01-22 20:51:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

> A bo z wisniami.

Co ma xeres wspólnego z wiśniami?

Władysław

45. Data: 2005-01-22 21:36:54

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Co ma xeres wspólnego z wiśniami?

No przeciez juz publicznie skruszalam... ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

46. Data: 2005-01-22 22:21:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2005 20:55:12 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

> [...]
>to sie kupi. Tam na granicy z Hiszpania maja taki bazar z roznosciami,
>m.in. z masa ankoholi, stalam tam z pol godziny i nie moglam sie

Jak to? Nie ma u Was sherry??? MUSI byc!

pierz, co zapomnial kupic limoncello wczoraj i bardzo zaluje
K.T. - starannie opakowana

47. Data: 2005-01-22 22:22:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2005 20:51:47 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>A bo wiesz, ja to jakies problemy ortograficzne mam :/
>A ze ksiazce napisano, ze sherry i ze z wisniami... No to glupi kotek
> [...]

nie gupi, nie gupi...ale DLACZEGO chcieli sherry z wisniami?
Jakis wynalazek francuski czy jak?

pierz
K.T. - starannie opakowana

48. Data: 2005-01-23 07:56:28

Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo ja mam taka dosc genialna ksiazek pt French Tarts, z
> frywolnymi obrazkami i aluzyjnymi opisami ;)))) bardzo ksiazeczke
> lubie, kiedys pozyczalam z biblioteki, az natrafilam na
> egzemplarz w moim szmateksie
> pierz
> K.T. - starannie opakowana

Krysiu,
moglabys podac autora tej ksiazeczki. Chetnie bym ja sobie kupila, jesli uda
mi sie znalezc.
Dzieki.
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

49. Data: 2005-01-23 07:59:26

Od: "Barbara \(Basiek\)" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysiu,
> moglabys podac autora tej ksiazeczki. Chetnie bym ja sobie kupila, jesli
> [...]

Czy to ta książka? http://tinylink.com/?nWODf8eeoJ

Pozdrawiam.
Barbara.

50. Data: 2005-01-23 08:28:42

Temat: Re: Bajaderka
Od: "Shivman" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości >
Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl>
> [...]
Ale skoro robi się ją z okruchów to skąd macie tyle okruchów.
Rozumiem że w ciatkarni mogą mieć ale w domu? :-o
Pewnie kruszycie ciasta które zostały ze świąt ;-)
Shivman

chleb z marmolada...
Kiszone pomidory
czy zna ktoś dobre potrawy Hinduskie, będę bardzo wdzięczna
ciasto z gruszek
Szynka wieprzowa