Nowa

1. Data: 2003-03-07 23:41:03

Temat: Nowa
Od: "Joanna Zopoth" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Jestem nowa na tej grupie, także z góry przepraszam za popełnione w
przyszłości gafy.
Prosiłabym także o wytłumaczenie często używanego tu "MM".
Pozdrawiam Asia

2. Data: 2003-03-08 07:11:22

Temat: Re: Nowa
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Zopoth" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyszłości gafy.
> Prosiłabym także o wytłumaczenie często używanego tu "MM".

MM to skrót od mmmmmmmniammmmm...
Dźwięk towarzyszący objadaniu się.
;-)
Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

3. Data: 2003-03-08 07:36:07

Od: "Joanna Z." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, że aż tak "poważnie i miło" witasz nową grupowiczkę... a ponoć
Polacy są gościnnym narodem. To jednak błędny stereotyp, bo daleko Tobie do
gościnnego Polaka.

4. Data: 2003-03-08 08:04:13

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Z." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzięki, że aż tak "poważnie i miło" witasz nową grupowiczkę... a ponoć
> Polacy są gościnnym narodem. To jednak błędny stereotyp, bo daleko Tobie
do
> gościnnego Polaka.

Asiu, wiesz co?
Znajdź sobie może jakiegoś faceta? Trochę się zrelaksujesz.
:-)

5. Data: 2003-03-08 08:05:28

Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Kolega pewnie sugerowal ze mozna zajrzec do archiwum po odpowiedz na to
pytanie.
MM to skrot uzywany tutaj na sposob odzywiania sie wedlug pewnego
Francuza(autora paru ksiazek na ten temat)
Co rozni te diete od innych ,je sie zdrowo,obficie i chudnie sie,nalezy
tylko pewne skladniki wyelminowac a pewne nielaczyc,ale od tego juz sa inni
specjalisci na tej grupie.

6. Data: 2003-03-08 08:38:33

Od: "Joanna Z." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za tak miłą i konkretną odpowiedź.
Fajnie, że jest ktoś tak uprzejmy na grupie.
Pozdrawiam serdecznie
Asia

7. Data: 2003-03-08 08:40:38

Od: "Joanna Z." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż Janie mam faceta, ale nie on mi teraz jest potrzebny, bo mój cały wolny
czas poświęcam niedawno narodzonemu dziecku.
A ze względu na to, że to dziecko się narodziło moja figura uległa
pogorszeniu, a to stało się przyczyną mojej obecności na tej grupie, gdzie
spodziewam się dowiedzieć wielu interesujących mnie rzeczy. Proszę więc nie
traktuj mnie jak małego szczyla.
Asia

8. Data: 2003-03-08 09:43:22

Temat: Odp: Nowa
Od: "Edytka22" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu witam Cię gorąco w naszym gronie.
Nie wiem czemu tak się zdenerwowałaś wypowiedzią Jana Werbińskiego. Swoją
wypowiedż zakończył ;-) , w przyszłości takie wypowiedzi traktuj z
przymrużeniem oka. To był tylko żart. Napewno kolega nie miał złych
intencji.

A swoją drogą gratuluję zostania mamą :-))))

--
Pozdrawiam goraco
Edyta.

9. Data: 2003-03-08 10:21:36

Od: "joanna z." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za miłe powitanie i za gratulacje.
Pozdrawiam serdecznie
Asia

10. Data: 2003-03-08 10:42:31

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b4caca$gap$...@n...onet.pl, Joanna Z. at j...@p...onet.pl
wrote on 8/3/03 9:40:

> [...]
> czas poświęcam niedawno narodzonemu dziecku.
> A ze względu na to, że to dziecko się narodziło moja figura uległa

karmisz piersia? jezeli tak. to karmienie plus kilka zasad zdrowego
odzywiania (regularne posilki, eliminacja bialego chleba i ryzu, duzo
zielonych warzyw, niepodjadanie pomiedzy i zasad "sniadanie krolewskie,
obiad ksiazecy, kolacja zebracza") powinno Ci ulatwic powrot do danej
figury.

pozdrowienia dla dzidzi i faceta, zeby jednak czasem byl potrzebny :-)))
--
*gosia*

do nowych osób na grupie - PRZECZYTAJCIE
co jesc by sie najesc, nie przygotowywac i bylo MM
Cukier w MM.
test
DUZY BRZUCH