Nowa

11. Data: 2003-03-08 18:05:44

Temat: Re: Nowa
Od: "Wojtek Letz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

*Edytka22* <f...@o...pl> w wiadomości
<b4cdlu$dtq$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Asiu witam Cię gorąco w naszym gronie.
> Nie wiem czemu tak się zdenerwowałaś wypowiedzią Jana Werbińskiego.
> Swoją wypowiedż zakończył ;-) , w przyszłości takie wypowiedzi
> traktuj z przymrużeniem oka. To był tylko żart. Napewno kolega nie
> miał złych intencji.

Ja to widzę jednak nieco inaczej. Może Joannie chodziło o to, cytuję:

"Asiu, wiesz co?
Znajdź sobie może jakiegoś faceta? Trochę się zrelaksujesz.
:-)"

A taka wypowiedź zakończona hm... głupawym uśmieszkiem nie może nikogo,
zwłaszcza młodej mamy wprawić w dobry humor.

Powinienem to zrobić na wstępie, ale pozwólcie, że zrobię to teraz:
Witam
wszystkich! Wprawdzie nie jestem niewolnikiem żadnej diety, ale stosuję
pewien sposób żywienia i stąd pozwoliłem sobie tu zawitać.

Pozdrawiam -

Swoje listy sygnuję podpisem - "Wojtek Letz"

--
Wojtek Letz

12. Data: 2003-03-09 10:01:09

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Letz" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja to widzę jednak nieco inaczej. Może Joannie chodziło o to, cytuję:
>
> "Asiu, wiesz co?
> Znajdź sobie może jakiegoś faceta? Trochę się zrelaksujesz.
> :-)"

Nie o to chodziło. Powyższe, to była moja odpowiedź (diagnoza?) na jej
wcześniejsze pretensje.

Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

13. Data: 2003-03-09 15:23:51

Od: "Wojtek Letz" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

*Jan Werbiński* <j...@f...com> w wiadomości
<b4f3dl$uo$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Nie o to chodziło. Powyższe, to była moja odpowiedź (diagnoza?) na jej
> wcześniejsze pretensje.

Te pretensje to było nieporozumienie moim zdaniem, a Ty jako "stary"
grupowicz mogłeś rzecz wyjaśnić i powstrzymać się od prymitywnej uwagi
(żartu...?), na widok której ja odczuwam niesmak a co dopiero młoda
mama, nowa na tej grupie.

Jeśli jednak uważasz, że nie mam racji, to wiesz co Jasiu... znajdź
sobie może jakąś kobietę. Trochę się zrelaksujesz. :-)

--
Wojtek Letz

14. Data: 2003-03-09 17:05:47

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupowicz mogłeś rzecz wyjaśnić i powstrzymać się od prymitywnej uwagi
> (żartu...?), na widok której ja odczuwam niesmak a co dopiero młoda

Nie przejmuję się zbytnio obrażalskością niektórych użytkowników usenetu
wynikającą z braku dobrej woli do pozytywnej, żartobliwej interpretacji
rozmówcy.

> Jeśli jednak uważasz, że nie mam racji, to wiesz co Jasiu... znajdź
> sobie może jakąś kobietę. Trochę się zrelaksujesz. :-)

Wiesz, co?
To naprawdę dobry pomysł!!!
No to pa...
:-)
Strona domowa www.janwer.com [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć www.fredry.net [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

do nowych osób na grupie - PRZECZYTAJCIE
co jesc by sie najesc, nie przygotowywac i bylo MM
Cukier w MM.
test
DUZY BRZUCH