Nowa grupa ?

1. Data: 2001-04-27 10:50:04

Temat: Re: Nowa grupa ?
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rafik <r...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9cbis6$3aa$...@n...tpi.pl...
> Możemy założyć grupę pl.soc.mam.problem ale czy to ma sens ?
>
> Przecież bedzie to samo co na psychologi.Chyba jedna grupa wystarczy co?
>
> Co myslicie ?

Mysle, ze powinna byc grupa mam.problem
nie bedzie to samo, co na psychologii, bo na psychologii pozostana te osoby,
ktore nie chca byc zalewane postami o niesmialosci : ) a chca pogadac o
psychologii

* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-04-27 10:55:09

Temat: Nowa grupa ?
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-27 12:39:58

Od: "Sebastian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kohol" <k...@w...pl> wrote in message news:3ae94e6d@news.vogel.pl...
> [...]
osoby,
> ktore nie chca byc zalewane postami o niesmialosci : ) a chca pogadac o

Nie jestem pewny co do Twoje propozycji....A kto bedzie tym "niesmialym"
zawodnikom pomagal???Napewno nie Ty, skoro tego typu problemy sa dla Ciebie
czyms zbytecznym, altruistycznych istotek to wsrod nas malo:))Zawsze mozesz
przeciez zablokowac temat...albo wcisnac "delate" i powiedziec_spadaj!!!
Sorki za ostrosc slow, ale dla mnie kazdy problem innego ludzia (nawet
niesmialosc) jest problemem istotnym, a nie niewartym refleksji.

Heh...wybralem juz chyba....:)))

1. Data: 2001-04-27 13:04:54

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kohol <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
osoby,
> ktore nie chca byc zalewane postami o niesmialosci : ) a chca pogadac o

IMO nadal problem ludzi piszacych o swoich problemach ;)
pozostanie na grupie psychologia,
nowa grupa nic nie zmieni...

--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]

1. Data: 2001-04-27 13:22:16

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sebastian <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> Sorki za ostrosc slow, ale dla mnie kazdy problem innego ludzia (nawet
> niesmialosc) jest problemem istotnym, a nie niewartym refleksji.

Gdzie widzisz, zebym napisala, ze te problemy sa czyms zbytecznym?
Propozycja nie jest moja, wyszla od osoby, ktora duzo pisala o swojej
niesmialosci; nie wiem, czy to zauwazyles.
Wiem, ze ludzie maja problemy, jako pol-psycholog doskonale to rozumiem : )
A nie wiem, czy zauwazyles, ze jest tutaj pewna nagonka na osoby, ktore
wrecz namolnie przypominaja o sobie - moze na innej grupie otrzymalyby
lepsze wsparcie i pomoc od osob o podobnych problemach : ) zamiast glupich
docinkow : )
* * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.
* * * * * * * * * *

1. Data: 2001-04-27 18:19:36

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możemy założyć grupę pl.soc.mam.problem ale czy to ma sens ?
>
> Przecież bedzie to samo co na psychologi.Chyba jedna grupa wystarczy co?
>
> Co myslicie ?

wg mnie nie ma to sensu.....zreszta jezeli ktos studiuje psychologie ( i
dlatego jest na tej grupie ) to jednak w przyszlosci
bedzie pomagal ludziom w realtimie....so moze sie tutaj niezle przygotowac
pomagajac rozwiazywac problemy....zreszta kazdy je ma............taka
sytuacja jest tez na innych groopkach....np. pl.sci.medycyna......ludzie nie
szukaja tam tylko nowinek, ktore sie pojawily w swieciew medycyny, ale takze
pomocy w dolegliwosciach zdrowotnych....tutaj jest taka sama sytuacja tyle,
ze chodzi o zdrowie psychiczne

pozdrawiam
rsn

1. Data: 2001-04-27 21:32:53

Od: "Paulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomocy w dolegliwosciach zdrowotnych....tutaj jest taka sama sytuacja tyle,

Zaraz Dorrit (profesjonalny psycholog, ale nie, bron Boze, psychoteraputka) Ci
wytlumaczy, ze np.
ona nie jest od pomagania ludziom. Zreszta moze to i lepiej...

P.

1. Data: 2001-04-28 12:58:42

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
psychoteraputka) Ci wytlumaczy, ze np.
> ona nie jest od pomagania ludziom. Zreszta moze to i lepiej...

a byc moze w drodze ewolucji grupka zmienila nieco swoj charakter?

pozdrawiam
rsn

1. Data: 2001-04-28 14:10:33

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

"rafik" <r...@b...com> writes:

> Możemy założyć grupę pl.soc.mam.problem ale czy to ma sens ?
> Przecież bedzie to samo co na psychologi.Chyba jedna grupa wystarczy co?
> Co myslicie ?

Najbardziej potrzebna jest grupa pl.misc.rafik.spadaj.
--
Samotnik Michał Jęczalik Sr
fan Gremlinka

1. Data: 2001-04-28 16:05:41

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paulo" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a byc moze w drodze ewolucji grupka zmienila nieco swoj charakter?
>
> pozdrawiam
> rsn

Myślę, że to nie tylko ewolucja, to również świadome starania poważniejszych ludzi z
tej grupy.
Pozdrawiam, Eva

wczesne dojrzewanie Piageta
psychozabawy