Nowa grupowiczka

1. Data: 2004-10-01 13:32:45

Temat: Nowa grupowiczka
Od: "Ania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki, od około 3 czy 4 miesięcy przeglądam sobie
wasze listy i postanowiłam że w końcu się Wam przedstawię.Mam na imie Anka i
jestem z Bydgoszczy . Zauważyłam że jest tu bardzo fajnie i miło więc
postanowiłam też dołączyć do Was. Od około dwóch lat szydełkuję, a zaraziła
mnie tym szydełkowaniem moja przyszła teściowa( i jestem jej za to bardzo
wdzięczna bo bardzo to zajęcie polubiłam).Wiecie że gdyby 3 lata temu ktoś
mi pokazał schematy szydełkowania to byłbym kompletnie bo bym nie wiedziała
całkowicie co te znaczki znaczA. Jak do tej pory zrobiłam chyba jak się nie
mylę 10 sweterków głównie na zimę i chyba 2 na lato, teraz zaczęłam robić
sweterek o który się pytałam was wczoraj (temat: jak zrobić tył w tej
bluzeczce?). Jak by któraś z grupowiczek chciałaby obejrzeć moje dzieła tzn.
sweterki to piszcie na adres: k...@p...onet.pl lub
b...@o...pl a napewno prześlę kilka zdjęć. jakiś czas tzn
początkowo próbowałam robić na drutach ale szybko się zniechęciałam bo
uciekały mi oczka. To chyba na tyle i mam pytanie czy w Bydgoszczy też są
jakieś spotkania grupowiczek?, bo widzę że chyba nie, ale moze się mylę.
Anka.

1. Data: 2004-10-01 13:38:27

Temat: Re: Nowa grupowiczka
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj i czuj się jak u siebie.

A, chetnie bym obejrzała Twoje prace szydełkowe.
h...@g...pl

1. Data: 2004-10-01 15:08:46

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Anka.
>
> Od niedawna też jestem na grupie i chyba miałaś dobry pomysł Aniu żeby się
przedstawić Ja skorzystam z okazji i też się przedstawię Mam na imię Iza.
Szydełkuję (głównie- bo do innych rzeczy nie mam cierpliwości choć w to
trudno uwierzyć) od 8roku życia. Nauczyła mnie moja babcia. Teraz
szydełkowanie jest moją pasją i pracą bo przynosi mi dochód.
http://www.album.com.pl/album.php?id=6397
Pozdrawiam Was gorąco i mam nadzieję że też mnie przyjmniecie :)

1. Data: 2004-10-01 15:21:16

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no fajne te Twoje ciuszki, bardzo ladnie wykonane i pomyslowe
witam w naszym gronie i gratuluje!

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-01 16:46:13

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie nowe grupowiczki-szydelkowiczki ;)

Aniu, bardzo chetnie obejrze Twoje robotki szydelkowe (d...@i...pl)
Izo, gratuluje! Bardzo ładne ciuszki... szczegolnie podobaja mi sie sukienki i
szydelkowy biustonosz :)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-10-01 16:54:04

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Anie i Ize.

Iza - jestem pod wrażeniem !!! Dużym !!!

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-10-01 16:59:00

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jestem pod wrażeniem - gratuluję i witam w naszym gronie !!!

Krystyna

1. Data: 2004-10-03 11:38:29

Od: "Edytka" <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Ja tez jestem tu od niedawna :)))
Aniu, jak tez chetnie zobacze Twoje dziela
I do Izy prosba, bardzo podoba mi sie Twoja firanka, czy moglabym dostac
schemacik ???

edyta
GG 100313
http://www.szydelko.edytki.prv.pl

1. Data: 2004-10-04 05:46:25

Od: "katarzyna " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie jest smutno!!
Też napisałam parę dni temu, że jestem nowa i nikt mi nie odpisał! Buu!

1. Data: 2004-10-04 06:18:09

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarzyna " <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>A mnie jest smutno!!
> Też napisałam parę dni temu, że jestem nowa i nikt mi nie odpisał! Buu!

Witam, witam również Ciebie.
Mamy chyba kolejną Ślązaczkę tak?
To jest nas coraz więcej.

Krystyna