Nowa moda

11. Data: 2005-06-20 08:50:27

Temat: Re: Nowa moda
Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d919jd$tl$2@theone.laczpol.net.pl>, Eulalka <x...@x...xx>
wrote:

> Jestem pewna, że tam gdzie chodzimy kolorowych nie ma :(

A pytałaś? ;)

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

12. Data: 2005-06-20 21:26:13

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

> A pytałaś? ;)

Pytałam dziś sąsiada - ma firmę handlującą sprzętem stomatologicznym i
materiałami.
Mogłabym sobie u niego sama kupić "nabój" z kolorowym wypełnieniem -
niedrogo - 12 zł. Niestety, w trakcie rozmowy napatoczył się klient -
stomatolog i odradzał jak umiał - a to, że kiepsko trzymają, źle sie
zakłada i... że nie trzymają koloru i w efekcie zęby wyglądają jak brudne :(
I dalej nie wiem.
Póki co chyba poprzestaniemy na białych.

Eulalka

13. Data: 2005-06-20 21:27:40

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Moje na szczęscie chawli się brakiem plomb.
> I matką z aparatem ortodontycznym :)))
> Jęczy też: kiedy mnie zadrutują...
> Dziwne te dzieci som.

Martyna też chciała być Aparatką :)
Kiedyś.
Teraz rozważam ponowne założenie jej aparatu i idzie już duuużo gorzej.
MOże gdyby nie miała z nim tak złych doświadczeń byłoby łatwiej.

Eulalka

14. Data: 2005-06-21 07:05:13

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stomatolog i odradzał jak umiał - a to, że kiepsko trzymają, źle sie
> zakłada i... że nie trzymają koloru i w efekcie zęby wyglądają jak

Ja oczywiście nie mam żadnego powodu, żeby podważać to co mówił ten
dentysta bo on się na tym zna, a przynajmniej powinien. Natomiast moja
córka te plomby ma już 3 rok i ani nie wypadły, ani nie zmieniły
koloru - dalej są tak żarówiaste aż oczy bolą :)

Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

15. Data: 2005-06-21 13:52:01

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> [...]
> córka te plomby ma już 3 rok i ani nie wypadły, ani nie zmieniły
> koloru - dalej są tak żarówiaste aż oczy bolą :)

Kurcze - a nie możesz się dowiedzieć jakie to były plomby? Te, o które
pytałam u siebie to jakieś Stars_coś_tam.

Eulalka

16. Data: 2005-06-21 14:37:14

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> Kurcze - a nie możesz się dowiedzieć jakie to były plomby? Te, o
> które pytałam u siebie to jakieś Stars_coś_tam.

No właśnie nie bardzo mam jak - wyprowadziłam się z tego miasta, w
którym przyjmuje ta dentystka :(
Ania

17. Data: 2005-06-21 14:56:36

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <42b7bb2e$1@news.home.net.pl>, "@nn" <jurek@post> wrote:

> [...]
> córka te plomby ma już 3 rok i ani nie wypadły, ani nie zmieniły
> koloru - dalej są tak żarówiaste aż oczy bolą :)

Ja też nie mam - za to zwracam uwagę na różnicę w cenie "naboju" u
znajomego Eulalki i plomby w gabinecie...
No i osobną kwestią pozostaje, czy dentysta zgodzi się na pacjenta z
własnym materiałem :)

18. Data: 2005-06-22 08:16:40

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz napisał(a):

> Ja też nie mam - za to zwracam uwagę na różnicę w cenie "naboju" u
> znajomego Eulalki i plomby w gabinecie...

U "znajomego" zaopatruje się większość gabinetów stom. w Sopocie i całym
3city.
Ale też się zdumiałam ileż można skasowac pacjenta za samą robociznę (z
tego co mówił - z jedego naboju wychodzi jedno wypełnienie w ogromnym
trzonowcu lub 3-4 małe w mleczakach).

> No i osobną kwestią pozostaje, czy dentysta zgodzi się na pacjenta z
> własnym materiałem :)

Zadzwoniłabym i się dowiedziała. Zresztą - przy założeniu, że skasuje
mnie tyle samo, jak normalnie, to chyba nie powinna oponować.
Ostatecznie resztę tego "naboju" zostawię.

Eulalka

19. Data: 2005-06-22 11:41:54

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d9b72v$eb8$1@nemesis.news.tpi.pl>, Eulalka <x...@x...xx>
wrote:

> [...]
> Ale też się zdumiałam ileż można skasowac pacjenta za samą robociznę (z
> tego co mówił - z jedego naboju wychodzi jedno wypełnienie w ogromnym

Eee, nie przesadzajmy. Porównaj to z wizytą u fryzjera ;)

20. Data: 2005-06-22 11:43:17

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl>
napisał w wiadomości
i.pl...
> [...]
> znajomego Eulalki i plomby w gabinecie...
> No i osobną kwestią pozostaje, czy dentysta zgodzi się na pacjenta z

Nie wiem ile kosztowała mnie sama plomba - za całość (borowanie..itd.)
zapłaciłam 30 zł od zęba 3 lata temu :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~

Ograniczenie dostępu do komputera
Krmeowa plamka na stałej jedynce
[film] Madagaskar