Re: Nowa osoba

From: Joanna <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nowa osoba
Date: Fri, 07 Sep 2001 09:21:36 +0200

in article 9...@a...krakow, Andrzej Litewka at
a...@p...onet.pl wrote on 6-09-01 23:04:

> <m...@p...onet.pl>
>

> Polecam wysyłać na grupę przez serwer news-owy, bo bramka onetowska dokleja
> pełno śmieci.

Jezusiczku, czemu ty sie tak wszystkich Andrzej czepiasz?
NIe moglbys pisac bardziej ad rem? Wchodzi ktos nowy, a ty go od razu
krytykujesz i wysylasz na serwer newsowy,

Dwie z Twoich ostatnich wypowiedzi:

Szkoda, że sobie nie ustawiłeś prawidłowo kodowania.
Skonfiguruj sobie OE i nie będziesz miał problemów z polskimi znakami. Mogę
podesłać Ci opis w razie problemów.
Widzę, że na grupach większość boi się ojczystej pisowni - smutne to :(

Najlepiej jak wszyscy zaczną pisać po angielsku na polskojęzycznej grupie...
Wszyscy się zachwycają tym zachodem a on mi już bokiem wychodzi.

Z gory przepraszam, jezeli mam zle ustawione kodowanie, jesli komus to
bardzo przeprasza - moze splonkowac, ja tego z roznych powodow nie zmienie.
Czy naprawde warto sobie tymi techn. szczegolami zawracac glowe?

Pozdr.
Joanna